Vilket jävla skämt!!!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Populär?, -Jag har aldrig hör talas om någon som tycker om nitiska svin som säkerligen efter en hård dags bötande och indragande av körkört åker hem (naturligt vis i på kilometern lagstadgad hasighet), stoppar upp laserpickan där solen inte skiner och onanerar till sitt bötesblock?.

Bifogat

• polismc.jpg
    polismc.jpg
    21.3 KB · Visningar: 701
Dom ær iaf bættre æn dom som kør bil :fakta
Iaf dom som jag har træffat, muahaha :brynad

När vi hade vår årliga kortege här istan för några veckor sedan, då det deltog ca 1500 motorcyklar... då stod det några kåta aspiranter som håller till här för tillfället på en liten raka inne istan och plockade av folk som åkte kortegen med lasern....

De har varit här så kort tid, och redan är folk jävligt förbannade på dem! :finger

Va säger du. Sköt de mot oss under kortegen??? De missa ja fullständigt. Finns de kvar sen i sommar, lr vet du va länge de blir kvar???

JohanR1 skrev:
Va säger du. Sköt de mot oss under kortegen??? De missa ja fullständigt. Finns de kvar sen i sommar, lr vet du va länge de blir kvar???

Ja, fast jag missade det... men jag fick höra det från polarna igår... de hade tydligen stådd vid den lilla rakan som går förbi raggartorget och förbi ejes.

De kommer nog vara kvar sommaren ut iallafall de små svinen... flera som jag känner har råkat ut för dem, även fast de vid tillfället körde bil.

De har lyckats skapa sig en hel del ovänner :mad:

Mattiaz skrev:
Ja, fast jag missade det... men jag fick höra det från polarna igår... de hade tydligen stådd vid den lilla rakan som går förbi raggartorget och förbi ejes.

De kommer nog vara kvar sommaren ut iallafall de små svinen... flera som jag känner har råkat ut för dem, även fast de vid tillfället körde bil.

Ok, hörde oxå nåt om de. Fast de va nog senare på dan. Ett gäng sporthojar slangade iväg o de va inte populärt. Tycker de räcker med o va tillräckligt drabbad här i Linköping. Fiser ju omkring ju. Men men

Sätt dom på plats, kör ifrån dom... :fakta

//jaG

Mattiaz skrev:

Rättelse:

De hade inte stått med laser, utan de hade stått och vinkat in sådana som körde på bakhjulet osv... då är det ok, för sånt hör inte hemma i en kortege. :rodnar

De hade inte stått med laser, utan de hade stått och vinkat in sådana som körde på bakhjulet osv... då är det ok, för sånt hör inte hemma i en kortege. :rodnar [/B][/QUOTE]

Sant.

*/ ?>
Back