Vilket jävla skämt xbox supporten är

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Min xbox 360 pajja idag efter 1.5mån spelning.
Den hänger sig bara.

Sen måste man få tag på supporten för att kunna få hjälp. Men det är helt omöjligt att ta sig fram till supporten. Har suttit i 4tim nu.

Det är mycket strul med dom... antagligen får du en ny? Det finns massor med dåliga lödningar m.m. KASS

Kom inte fram idag. Man sitter där o så säger de att det är väntetid 1 min sin ringer det o man får lyssna på den där jävla musiken. Sen kommer man till rösten som säger att man ska spela in ett medellande. Vilket jag gjort 3ggr nu.
Sen kommer man inte längre o får börja om

När min kompis box pajjade så ville dem ha den i originalkartongen när dem hämtade den. När han fick en ny efter en till två veckor så fick han den i en vanlig låda bara :mad: :huvet Kul den dan man ska göra sig av med den...

Min 360 har funkat perfekt nu i nästan ett år iaf :tummenupp

HanneZ skrev:
2566448 Det är mycket strul med dom... antagligen får du en ny? Det finns massor med dåliga lödningar m.m. KASS

Dåliga lödningar? :hihi Låter lite ONOFF-förklaring över det.

Markus skrev:
2567004 Dåliga lödningar? :hihi Låter lite ONOFF-förklaring över det.

Dåliga lödningar var det jävligt gott om i den förra X-boxen också.
Som tur var så fick jag tag på en kille som chippade X-boxar, han köpte även in trasiga X-boxar och repade upp, han fixade grabbens X-box två gånger då lödningar hade släppt.

Det såg ut som om temperaturen i våglödningsbadet hade varit för låg, porösa lödningar och mycket droppar.

GuW skrev:
2567074 Dåliga lödningar var det jävligt gott om i den förra X-boxen också.
Som tur var så fick jag tag på en kille som chippade X-boxar, han köpte även in trasiga X-boxar och repade upp, han fixade grabbens X-box två gånger då lödningar hade släppt.

Det såg ut som om temperaturen i våglödningsbadet hade varit för låg, porösa lödningar och mycket droppar.

Aha, jag tyckte det lät fishy, något som en sådan där målbrottssnubbe på ONOFF säger när man frågar något han inte kan svara på. Nog för att de kan blåsa mig men det är en annan femma.

Markus skrev:
2567106 Aha, jag tyckte det lät fishy, något som en sådan där målbrottssnubbe på ONOFF säger när man frågar något han inte kan svara på. Nog för att de kan blåsa mig men det är en annan femma.

Aha, du menar som:
"Joooråsåatt.... Det är nog pinjongutstötaraxeln som har gått in i kolvuppstudsarfjädern, det är därför din bil/motorcykel/gräsklippare/whatever går som en påse skit..."

Eller min favorit: "Joooråsåatt... Sånt här brukar bli dyrt vettu..."

Prova o ring till BOXER i stället ,jag lyckades vara nummer ett i kön i 45 minuter dag :tummenupp

Grejen är juh att de säger att det är 1min väntetid. Men sen när man suttit i nån min så kommer man till en röst som ber en att spela in ett medelande o lämna sitt nr. Har lämnat det 3ggr nu Men ingen som ringt.Sen kommer man inte längre

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg