Klockrent väder alltså! Jag har kört 33 mil i helgen och mer blir det i morgon.
Kallt är det dock. Igår körde malmö-karlskrona och fick stanna ofta, frös ganska krafigt. Dessutom blåste det så in i vassen. Fick ligga lutad åt höger i en vänster kurva, så pass blåste det.
Tur man bor så långt söder ut så man kan köra fortfarande!
Idag har jag och svärfar dessutom mekat med hojen.
Vi har svetsat i avgasaröret där det var ett hål(inte kondenshålet), stålborstat och målat med rostskyddsfärg och det blev skitbra. Vi har även sänkt bakbromspedalen för den satt för högt upp jämnfört med fotpinnen, har varit ansträngade att ha bromsberedskap.
Jag har dessutom limmat en spricka i kåpan och pillat.
Fan vad kul det är att ha hoj, ägnade kvällen igår med pilsner och vaxade hojen! Blev kanon
Några fler som är ute i helgen och kör?
Kallt är det dock. Igår körde malmö-karlskrona och fick stanna ofta, frös ganska krafigt. Dessutom blåste det så in i vassen. Fick ligga lutad åt höger i en vänster kurva, så pass blåste det.
Tur man bor så långt söder ut så man kan köra fortfarande!
Idag har jag och svärfar dessutom mekat med hojen.
Vi har svetsat i avgasaröret där det var ett hål(inte kondenshålet), stålborstat och målat med rostskyddsfärg och det blev skitbra. Vi har även sänkt bakbromspedalen för den satt för högt upp jämnfört med fotpinnen, har varit ansträngade att ha bromsberedskap.
Jag har dessutom limmat en spricka i kåpan och pillat.
Fan vad kul det är att ha hoj, ägnade kvällen igår med pilsner och vaxade hojen! Blev kanon
Några fler som är ute i helgen och kör?
... var själv hos farsan Torsdag till Lördag i Gävle.