Vilket gratisprog är bäst för dvd-filmer?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Hej!
Jag vill säkerhetskopiera mina dyra dvd-filmer, och undrar vilka program man ska använda. Har testat en trialversion av clonedvd 3.9.0.0 och den funkade bra, men den slutar funka om 2 veckor :huvet
Ingen som har tips på andra gratisprogram eller kan pm:a en fungerande serial till clonedvd?

Nr:18 skrev:
Hej!
Jag vill säkerhetskopiera mina dyra dvd-filmer, och undrar vilka program man ska använda. Har testat en trialversion av clonedvd 3.9.0.0 och den funkade bra, men den slutar funka om 2 veckor :huvet
Ingen som har tips på andra gratisprogram eller kan pm:a en fungerande serial till clonedvd?

kolla om du hittar nått på http://www.astalavista.us där har du tillgång till serials etc..

Var försiktig när du kollar på astalavista, den länkar till sidor som innehåller spyware etc. Om du inte vet vad du gör eller har bra med brandväggar och skit så tycker jag inte att du ska besöka astalavista.

Swedish_Phoenix skrev:
Var försiktig när du kollar på astalavista, den länkar till sidor som innehåller spyware etc. Om du inte vet vad du gör eller har bra med brandväggar och skit så tycker jag inte att du ska besöka astalavista.
GÅ INTE IN DÄR JUST NU!
sidor som länkar därefrån använder de nya wmf buggarns så går du in där (och ni som just variit där) är ni nu helt öppna för hacker attacker. se fsecure.com för hjälp och skaffa updateringspatchen den funkar.

Swedish_Phoenix skrev:
och nej brandvägagr och anti virus program kan inte göra något.

Nr:18 skrev:
Hej!

DVD-shrink funkar bra

MDM skrev:
GÅ INTE IN DÄR JUST NU!
sidor som länkar därefrån använder de nya wmf buggarns så går du in där (och ni som just variit där) är ni nu helt öppna för hacker attacker. se fsecure.com för hjälp och skaffa updateringspatchen den funkar.

och nej brandvägagr och anti virus program kan inte göra något.

hmm.. de står i fsecure bloggen att: unregister shimgvw.dll and use the
unofficial patch

hurfan gör man det?

heimdal skrev:
hmm.. de står i fsecure bloggen att: unregister shimgvw.dll and use the
unofficial patch

hurfan gör man det?
http://www.hexblog.com/security/files/wmffix_hexblog13.exe
fixar en del av kryphålen
regsvr32 -u %windir%\system32\shimgvw.dll
unregistrerar filen.

observera att du inte är helt skyddad även om du gör allt detta
finns massor av siter du ska banna dessutom.

plus att nya exploits hela tiden dyker upp kring det här

Ismannen skrev:
DVD-shrink funkar bra

Funkar bra?
det funkar klockrent...

enda grejen jag saknar är att det inte går att kopiera till en skiva direkt, utan man får först göra en .img eller om det är .iso fil som man sedan bränner med ex. alkohol 120%...

det kanske bara är jag som missat den funktionen föresten? har inte grejat så mkt med det. kan du upplysa mig om det funkar?

jo det går att bränna med det progget, klicka på backup bara.
Den kodar först om filmen på hårddisken sedan bränner det ut.

Back