Vilket förhållande har du till din hoj

Det är gay med hoj.

Mina hojar är och har alltid varit som mina barn. Jag klappar på dem, säger godnatt, ber om ursäkt om jag har varit dum, skäller när de inte gör som jag vill, tvättar, putsar och gasar. Som en förlängning av mig ungefär. Köper hellre hojprylar än nya gardiner och sånt. Ja, troligen är jag knäpp, men jag gillar det. Finns ingen tjej som komme i närheten känslomässigt av mina hojar.

Jag skulle ha svårt att klara mig utan bågen tror jag. Det är bara för härligt att köra. Känslan av att vara ett med hojen är nåt speciellt, och det förhållandet får man aldrig med en bil. Men det vet ju vi alla här som kör eller har kört cykel ;)

Sen brukar jag alltid döpa mina hojar, min nuvarande heter Nova. Min förra hette Ce'Nedra (för den som har läst David Eddings böcker kan jag tala om att de är väldigt lika). Hon var lite fjortiz, krånglade ofta, så vi hade våra bråk. Men hade ändå väldigt trevligt då hon var på humör. Sen behövde hon ju inte så mkt dricka heller :D Nova känns mognare, fast är lite klumpigare och stelare, men sen är hon också lite större. Men det ska förhoppningsvis bli bättre då vi ska lära känna varandra närmare denna säsongen.

Jag är med andra ord en sån där osund typ som pratar med hojen och har en form av förhållande till den. Mer som partner än pryl...

(Nå vem betalar psykolog åt mig? :D)

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026