Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr så verkar det lättare att hitta en stor tv till ett vettigt pris än en motsvarande datorskärm till lika vettigt pris. Trots att en TV brukar innehålla lite fler saker än en datorskärm (ljud, tuner, och liknande).Jag lyckas inte hitta någon skärm som är ungefär vid 32" som är billig som en TV. Max 4000:- alltså.
Vad ska man söka efter på t.ex. prisjakt.nu?
Jag lyckas inte hitta någon skärm som är ungefär vid 32" som är billig som en TV. Max 4000:- alltså.
Vad ska man söka efter på t.ex. prisjakt.nu?
Tyvärr så verkar det lättare att hitta en stor tv till ett vettigt pris än en motsvarande datorskärm till lika vettigt pris. Trots att en TV brukar innehålla lite fler saker än en datorskärm (ljud, tuner, och liknande).
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s83130998&cols=&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista
ingen ide snart gäller tv licensen datorer också.
ingen ide snart gäller tv licensen datorer också.
Det trodde jag att den redan gjorde? räcker väl med att du har tv-kort i datorn så kräver den TV-licens
Det trodde jag att den redan gjorde? räcker väl med att du har tv-kort i datorn så kräver den TV-licens
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |