vilket djur skulle du helst bli uppäten av?

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
scenario: ok du får välja hur du ska dö, men det måsta va ett djur som dödar dej o äter upp dej, vilket djur skulle du välja? motivera gärna

själv skulle jag nog välja en maffig späckhuggare, det går nog fort då hoppas jag, om dom inte ska spela volleyboll då förstås.. :näsblod

Homo skrev:
2345963 scenario: ok du får välja hur du ska dö, men det måsta va ett djur som dödar dej o äter upp dej, vilket djur skulle du välja? motivera gärna

själv skulle jag nog välja en maffig späckhuggare, det går nog fort då hoppas jag, om dom inte ska spela volleyboll då förstås.. :näsblod
Om en Anakonda vore giftig är valet lätt.
Måste alltså djuret klara av att äta hela mig?
Annars vithaj vore nog ide´ avblödningen blir nog så stor att man tappar medvetandet rätt fort
.

sEiKo skrev:
2345983 Om en Anakonda vore giftig är valet lätt.
Måste alltså djuret klara av att äta hela mig?
Annars vithaj vore nog ide´ avblödningen blir nog så stor att man tappar medvetandet rätt fort
.

nae det kan även vara fler av samma sort om dom skulle va små

Ett gäng vansinniga pirayor vore nog snbbt och förhållandevis smärtfritt :tummenupp

En tiger bryter nog nacken på dig när den anfaller. När den hoppar mot halsen.

Människor ingår inte i tigerns naturliga meny. Men om en tiger nån gång slår ihjäl en människa lär den sig hur enkelt det är och jagar efter det bara människor. Tänk på det ni.

Själv tror jag att ju större desto bättre. Om inte det är en massa ungar som ska träna på att jaga med mig....

tror att det finns kvalster/andra äckliga kryp i min säng och de håller redan på att äta upp mig (riktigt långsamt...) :tummenupp

Annars skulle jag gärna vilja dö av ett djur där jag slipper vara skitskraj de sista sekunderna av mitt liv; typ som den där mördar-kaninen i Monty Python :rofl

En kanibalpolitiker. Då måste dom rösta om förslaget att äta upp mig och då hinner jag fly :D

Annars så hade en pingvin varigt ett balt sätt.

Eftersom jag sedan jag kunnat gå, varit livrädd/kär i hajar så väljer jag en stor, vacker vithaj. En som smyger sig på en när man minst anar det och typ hoppar 3 meter upp ur luften när det smäller. :brinnerup

Last edited:
RocketQueen skrev:
2346205 Eftersom jag sedan jag kunnat gå, varit livrädd/kär i hajar så väljer jag en stor, vacker vithaj. En som smyger sig på en när man minst anar det och typ hoppar 3 meter upp ur luften när det smäller. :brinnerup

Ja det låter ju väldigt trevligt...
uhoh2.gif

Tiger hade det nog fått bli för min del. :näsblod

Aleksander skrev:
2346215 Ja det låter ju väldigt trevligt...
uhoh2.gif

Tiger hade det nog fått bli för min del. :näsblod

Jag veet! Sjukt läskigt men det går nog snabbt o så känns det ju lite värdigare än att typ bli uppäten av äckliga flugor eller nåt. hehe

En Tiger är nog inte heller så oläskigt. :rolleyes:

en fosorbaslarv, ska ngn jävel käka upp mig ska han fanimig få kämpa livet ur sig på köpet :)

kan tillägga att jag minst av allt skulle vilja bli ihjälbiten och uppäten av 3549 tropiska tusenfotingar såna där äckliga med röda långa ben (inte såna man kan ha som husdjur som ser ut som förstorade svenska tusenfotingar, den vanliga sorten, dom som rullar ihop sej). fyfan vad såna där tropiska jävlar är äckliga, giftiga är dom med, kan bli ganska stora också så det kanske skulle räcka med 2-300 för o äta upp nån :pangihuve

Jag väljer att bli uppäten innifrån av obotliga parasitmaskar p.g.a. äckelfaktorn. Vad trevligt att se dem krypa omkring på näthinnan och långsamt få hjärnan söndertuggad.
RocketQueen skrev:
2346205 Eftersom jag sedan jag kunnat gå, varit livrädd/kär i hajar så väljer jag en stor, vacker vithaj. En som smyger sig på en när man minst anar det och typ hoppar 3 meter upp ur luften när det smäller. :brinnerup
Hahaa!
Inte fan hade det varit ett trevligt sätt att dö på.
Tänk att du snorklar vid ytan och kollar ner, det är såpass djupt att man inte kan se botten. Plötsligt ser man en rörelse kommandes mot en från det mörka djupet. De där sekunderna innan käftarna slår i kroppen måste vara de mest fasansfulla man kan uppleva.
Anta också att man överlever det första bettet. Paniken, rädslan och smärtan när man ligger blödandes och väntar på nästa attack...

Vithövdad havsörn!

Bara att skicka ett brev till vita huset " Í AM A TERRORIST"

och skriva under med namn och adress.

Då försvinner du garanterat fort!

En galen elefant lär ju ta kål på en ganska kvickt...

Hehehe vissa har svårt för och se skillnad på Djur och INSEKTER ser jag.. Då tyder detta på att det är frittfram med vad som helst så jag kör på :

Jag skulle nog hellre bli uppäten av en Val, sen så är jag smart nog och ha tagit med mig min machete och när valen är på grunttvatten (ser det på en högteknologisk GPS) så skär jag mig loss..

Då har jag lyckats och bli uppäten fast överleva endå..Hoppas bara att huden inte var allt för tjock bara så det inte tog allt för lång tid för jag ger upp ganska så lätt :D
Det ni! Inte äns djävulen kan lura mig :cdevil

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...