Vilket av dom två väntar du på? Diablo 3 el Starcraft 2

Väntar på båda. Måste bara skaffa en ny dator först. Fast inget av spelen lär ju komma i år, så än finns det tid.

Dragon Age tror jag också kan bli kul. Fast helst hade man ju velat ha ett nytt Baldur's Gate. Världens bästa spel.

Väntar på båda. Måste bara skaffa en ny dator först. Fast inget av spelen lär ju komma i år, så än finns det tid.

Dragon Age tror jag också kan bli kul. Fast helst hade man ju velat ha ett nytt Baldur's Gate. Världens bästa spel.

Jag försökte sätta mig in i det spelet men jag tyckte det var sjukt rörigt och plottrigt. Spelet kanske knäcker men jag kom aldrig så långt innan jag gav upp. :(

EDIT: Är dator/tv-spelstråden borttagen? :mad:

Last edited:
Jag försökte sätta mig in i det spelet men jag tyckte det var sjukt rörigt och plottrigt. Spelet kanske knäcker men jag kom aldrig så långt innan jag gav upp. :(

Ge det en ärlig chans, det håller fortfarande. Fast om man tycker att t.ex. Diablo är tillräckligt att hålla reda på så ska man nog inte testa för det är mycket mer stats och sånt att hålla ordning på. Ännu värre blir det när de började med nya D&D-reglerna, minns inte om det var 3:e eller 4:e upplagan. Det är rörigt på riktigt.

Ge det en ärlig chans, det håller fortfarande. Fast om man tycker att t.ex. Diablo är tillräckligt att hålla reda på så ska man nog inte testa för det är mycket mer stats och sånt att hålla ordning på. Ännu värre blir det när de började med nya D&D-reglerna, minns inte om det var 3:e eller 4:e upplagan. Det är rörigt på riktigt.

Jo jag har förstått att det är ett bra lir för jag har hört många som säger typ som ni. Problemet är precis som du säger - diablos stats räcker typ för mig. :) En av styrkorna med diablo som jag ser det är ju just att det är så härligt okomplicerat men ändå har djup.

Å andra sidan tillhör jag dem som tycker att Warlords-serien är de bästa strategispelen också. :gnissla :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph