Vilket av dom två väntar du på? Diablo 3 el Starcraft 2

Nästa i Command & Conquer serien, har allihop och har varvat allihop.

Diablospelen är ju lätt bland de bästa evah. Hoppas blizzard inte fittar upp konceptet med 3:an bara. Typ krånglar till konceptet. Diablo = hack n slash med rpg inslag.

Diablospelen är ju lätt bland de bästa evah. Hoppas blizzard inte fittar upp konceptet med 3:an bara. Typ krånglar till konceptet. Diablo = hack n slash med rpg inslag.

Det finns bra ingame videos på Diablo3 på youtube. Jag tycker det ser bra ut, Man jag har aldrig spelat de tidigare Diablo.

Det finns bra ingame videos på Diablo3 på youtube. Jag tycker det ser bra ut, Man jag har aldrig spelat de tidigare Diablo.

Tjöp snarast. Finns i reahyllorna (eller i piratsjön) sedan en miljon år tillbaka. Glöm inte expansionen lord of destruction bara.

Grymma spel som håller än i dag! :yoparty

Definitivt. Hoppas bara att inte Bethesda jiddrar till det, de har rediga skor att fylla. Ettan och tvåan är ju något av det bästa som gjorts.

:fakta

Hur man än vänder och vrider på det är det sjuhelsickes snyggt iallafall. Och det kan hjälpa lite att få springa runt i ett nästan verklighetstroget postnuclearwar-California och bara lattja. Lite som man gjorde i de två tidigare... :näsblod

Då jag aldrig spelat Diablo och istället vart tokig i Starcraft i äldre dagar så själv klart Starcraft 2. Hoppas verkligen de kör på samma stil. Det jag blir väldigt misstänksam ut är att det liknar Warcraft för mycket, det ser så frid och fröjd ut. Det ska se mörkt och läskigt ut!

Dock så lär det inte vara helt kasst, då Blizzard helt klart är de som har lyckats med spelskapandet så briljant att de slår de andra på fingrarna!

Whoho kollade filmerna på Diablo 3 igår, verkar ju sjukt najsit! :) Step one blir att tjacka ny dator bara. :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph