Vilket 360 lir bör man införskaffa ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Köpte av polarn hans xbox 360 och fick med perfect dark vilket inte har nån blixtrande grafik direkt.
Så mina motorburna vänner vilket spel rekommenderar ni just nu ?
Forza 2 ?

fyll på och säg gärna varför

Som ovan, gp07 samt Forza - båda är riktigt fina spel. Forza är dock snäppet vassare tack vare hur verklighetstroget det är.

Jag köpte mitt enbart för att spöa zombies i "Dead Rising". Det var som många här sa till mig bara kul i ca 1 timme men det var en jävligt rolig timme :D
Guitar Hero är ju ett måste.
Nya Halo...

Rainbow Six - Vegas. Har bara kört demot än så länge, men beställde en fullversion häromdan.

Ett tips är att ladda hem demos från XBox Live och se vad du gillar. Kostar gratis.

Forza 2 är väl en av de grymmaste bilspelen nu, eller bilsimulator som de kallar det. Det rekommenderas starkt om du gillar sådana spel.

Guitar Hero är ett spel som det tar lång tid innan man tröttnar på. Till och med jag som hatar musik tyckte det var skoj.

GTA IV kommer inte än på ett tag men det är troligen väl värt att vänta på.

Personligen gillar jag inte FPS-spel (First Person Shooter), eftersom jag är van vid att styra med musen. Då känns Xbox-kontrollen hopplös att styra runt med.

Halo 3 tyckte jag var rätt boring faktiskt.
Ett spel som är kul själv och ännu roligare med nån polare är isåfall Gears of War. Campain i co-op är hur roligt som helst, speciellt över Live så man slipper split-screen. Har svårt att komma på nåt som jag nånsin har spelat mer än det.

Det är väl bara att trycka in ett modchip i krysslådan, sen behöver du aldrig mer köpa spel.

Jag var också gammal inbiten PC-spelare (BF2 etc) och hatade kontrollern som pesten, men man lär sig...
Numera är Rainbow six Vegas det enda jag spelar! :tummenupp

Need for speed MW, bra att lägga i lådan när ungar kommer på besök.

Jag har i alla fall fastnat rejält i motogp -07 och gör allt för att miska seed:en och få tampas i legendläget och ratta Ducatin... Mycket träning och tävlande för att hamna där bara...

När man känner sig redo ger man väl sig ut på nätet och sparka lite rumpa.. :D

/GG

När man känner sig redo ger man väl sig ut på nätet och sparka lite rumpa.. :D

:D Good Luck!

Nu kanske inte Moto GP 07 är nåt spel som väldigt många sitter och spelar röven av sig på Liven, men ALLTID hur bra man än tycker att man är så tro fan att det sitter nån liten fittunge som inte stängt av spelet sen det kom och hånar en :mad:

Jag gillade Darkness, det var inte helt som alla andra FPS

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...