Blanco
Glad påsk!
Vilket årtionde skulle du vilja uppleva/återuppleva? Vi kan begränsa oss till 1900-talet i alla fall. Själv hade jag nog valt 50-talet med Elvis o grabbarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lätt 20-30-talet! Sitta och kedjeröka på dimmiga klubbar och lyssna på sånt här skulle jag kunna vara enbent för att få uppleva när det begav sig/QUOTE]
Ja, det lät inte helt fel. Var det på den tiden Al Capone härjade? Var inte alkohol eller sprit förbjuden i amerikat på den tiden föresten? Har bara fått för mig att det var det Al Capone blev stor på. Att sälja sprit.
Det infördes 1920 om jag inte har fel, spriten blev maffians kassako.Ja, det lät inte helt fel. Var det på den tiden Al Capone härjade? Var inte alkohol eller sprit förbjuden i amerikat på den tiden föresten? Har bara fått för mig att det var det Al Capone blev stor på. Att sälja sprit.
Hahaha, ja... eller engelen...90-talet skulle vara kul att uppleva igen. Hotshots, flanellskjortor och farfarströjor. E-type på krogen.
Men vänta... den tidsmaskinen finns redan, heter Harry's och har massor av filialer runtom i landet.
90-talet skulle vara kul att uppleva igen. Hotshots, flanellskjortor och farfarströjor. E-type på krogen.
Jag har redan upplevt dom alla... :gammlo
Näe, 50 talet skulle vara kul, både musik och fordon från den tiden tilltalar mig.
Dottern satt brevid mig när jag öppnade tråden, hon sa direkt 80talet,
"Det såg så bekymmersfritt och glammigt ut"
Var det så?
Visst, pudelfrillor, glammig rock och pastellfärger var det, men var det verkligen bekymmersfritt?
Det sista!![]()

Jag ser då inte någon charm i 90-talet. Inte ens Dj-Bobo!![]()
Jag skulle gärna uppleva 50-talet. Sverige verkade rikt å lyckligt blomstrande då, sjysst musik och lagom svulstiga bilar.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |