Vilket är Sh:s mest bizarra användarnamn?

Men det var då självaste fakking skjorta...! Så fort mitt namn dyker upp i en trådstart, så fortsätter tråden med enbart allehanda porrsnack. Konstigt? Kanske.

Men det var då självaste fakking skjorta...! Så fort mitt namn dyker upp i en trådstart, så fortsätter tråden med enbart allehanda porrsnack. Konstigt? Kanske.

Well, dont know about that.. men jag beundrade mest din kreativitet.. sen fastnade några i porrträsket..

Personligen fick man skäll av farsan för att "någon" hade vridit av kanalinställnings "knoppen" på tv:n för att lyckas komma så nära det kodade TV1000...hade man tur och samtidigt gnuggade sig hårt i ögona samtidigt som man fes i A-dur så fick man se en skymt av ett bröst segla förbi i kanalbruset...

Hahaha, sjukt kul! :tummenupp

Lite lätt fascinerande hur man som fjunis kunde sitta och titta på just det du beskriver samt höra lite ljud i dryga timmen. Hoppet gav aldrig upp helt enkelt, någon gång skulle kanske gud eller någon annan påhittad skapelse fixa till bilden... Var ju så man kunde offrat ett ben för att få skärpa på bildfanskapet!

Det är minnen som dessa som är värda att damma av ibland så man inser hur bra man har det idag. :näsblod

Bukkake-girl får nog min röst oxå..

Kan vi få ett uttalande tro?

Ps:

jamen se på fan, hade både smantha fox i plånboken och kikade på natt-tv'n som var så brusig så det lika gärna kunde varit flintskalliga joggare istället för bröst. :D

men sen blev mina böner hörda.. och in i mitt fjuniga liv kom en
(väldigt stor och primitiv) Parabol!!...
tror fortfarande jag har sträckmärken på snasen efter det där

Tv1000 kunde man ju även få se med negativ bild om man hade tur :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...