Vilket är Sh:s mest bizarra användarnamn?

Det är ju tur att man slapp det :hihi

Det borde fan ingå i uppfostran att stå och vänta på att kiosken skall bli tom på folk så man kan smita in och med högrött nylle, stammandes betala för blaskan till kioskkärringen samtidigt som man oroar sig för att hon är bekant med ens päron ens på det mest långsökta håll...

Ja minns en användare som hette/heter Jaques_Leuder. Det tyckte jag var ganska fyndigt :)

Jag sitter mest och blir förbannad på att TS har stavat bisarra med Z. Men om jag ska hålla mig till ämnet, så tar nog fan "Bukkake Girl" priset, i alla fall när det handlar om ett hojforum. Det finns nog andra forum där det namnet passar in betydligt bättre än här, eherm. :gnissla

Det finns en som heter "bizzzare". Nära nog?

sorry, får kanske ändra mitt trådnamn.. har skrivit på engelska ett tag nu så jag slant..
bisarra ska det självklart vara..
edit: Gär det att ändra trådnamnet? jag är iaf inte människa o göra det

Last edited:
Vad i helvete är en/ett/flera fibban??? :va

Vadihelv...Man blir förbannad! :mad:
Själv fick man jävlarimej använda fantasin när man skulle dra i struten som snorig fjunis. Prova själv att försöka visualisera en yppig Samantha Fox när man hör morsan kackla med sina syjunte-vänninor på undervåningen.

Internet! Bah..:mad:
Personligen fick man skäll av farsan för att "någon" hade vridit av kanalinställnings "knoppen" på tv:n för att lyckas komma så nära det kodade TV1000...hade man tur och samtidigt gnuggade sig hårt i ögona samtidigt som man fes i A-dur så fick man se en skymt av ett bröst segla förbi i kanalbruset...eller så var det Kinnekulle en varm vårdag. Ja det var tider det! :fakta

SamFox.jpg

ååh, Samantha Fox. Henne hade jag en bild på i plånkan i tonåren :)

Lätt att ta fram :tummenupp

ååh, Samantha Fox. Henne hade jag en bild på i plånkan i tonåren :)

Lätt att ta fram :tummenupp

Det hade jag oxå! En av de första "full nude" dessutom. Jag bytte till mig den mot ett salongsgevär :näsblod
På slutet var bilden så sliten att man knappt såg att det var en bild alls :mad: :skinkaktivitet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti