Vilket är DITT nyårslöfte?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Nyårslöfte

• Antal röstningar
    0
Thermal skrev:
Hmm, börjar ana tendenserna till att nån gillar att spela ut två personer mot varandra,, :gnissla

Det enda rätta att göra är att bräcka konkurensen så kapitalt att han inte ens anar vad som träffade och därmed lämna walkover.

Återkommer med en dräpare utav klass,, :tungan

Jag väntar.

:5sure

Erkänn att jag äger dig istället :yoparty

Nursey skrev:
Nä nu skall vi inte vara sån ;)
:pannkyss

Svara på mitt PM nu :4skrika

Jonathan skrev:
Såhär skulle jag göra iaf:

Bjuda dig på en trerätters middag som jag tillagat (läs, jag är kung på att laga mat). Med levande ljus och hela den grejen.
Sen skulle jag sätta på dig en ögonbindel samtidigt som jag leder in dig till sovrummet som sen tidigare är fyllt med levande ljus och riktigt skön musik. Du tar av dig ögonbindeln, tar av dig tröja och lägger dig på mage på den enorma, supersköna sängen med sidenlakan. Jag bjuder dig på en sensuell, tvåtimmarsmassage med loveoil. Sen om jag gjort intryck nog så kan det bli en lång kväll i sängen. ;)

Grymt mannen :tummenupp
Ser det framför mig....fick chockbånge direkt :Bugar
Du har inte funtat på att skriva porrnoveller?

Jonathan skrev:
Hmm..

Okey då.

Såhär skulle jag göra iaf:

Bjuda dig på en trerätters middag som jag tillagat (läs, jag är kung på att laga mat). Med levande ljus och hela den grejen.
Sen skulle jag sätta på dig en ögonbindel samtidigt som jag leder in dig till sovrummet som sen tidigare är fyllt med levande ljus och riktigt skön musik. Du tar av dig ögonbindeln, tar av dig tröja och lägger dig på mage på den enorma, supersköna sängen med sidenlakan. Jag bjuder dig på en sensuell, tvåtimmarsmassage med loveoil. Sen om jag gjort intryck nog så kan det bli en lång kväll i sängen. ;)

Skulle det där vara nåt att komma med förresten? :va Så där är det en vanlig sketen vardag, eller varje dag rättare sagt i "Thermals pad"

Last edited:
Vet ni grabbs..vi behöver inte särskilt mycket för att bli glada. Ett par fina ord räcker (nej jag menar INTE dom orden..fan vad ni är paranoida :tomten ) eller en go handling.
:tuttar Godnatt

Kapten Blåskägg skrev:
Grymt mannen :tummenupp
Ser det framför mig....fick chockbånge direkt :Bugar
Du har inte funtat på att skriva porrnoveller?

Jofan. Nästan iaf. Kanske vore nåt att leva på efter gymnasiet. Skit i ingenjör grejen :gnissla

Thermal skrev:
Skulle det där vara nåt att komma med förresten? :va Så där är det en vanlig sketen vardag, eller varje dag rättare sagt i "Thermals pad"

Ja nej det där är bara en sak som jag gör varje dag innan jag går och lägger mig. Ursäkta missförståndet.

Nursey skrev:
Vet ni grabbs..vi behöver inte särskilt mycket för att bli glada. Ett par fina ord räcker (nej jag menar INTE dom orden..fan vad ni är paranoida :tomten ) eller en go handling.

Kallar du inte det där en god handling då :7peta

Förstår vad du menar :)

Jonathan skrev:
Ja nej det där är bara en sak som jag gör varje dag innan jag går och lägger mig. Ursäkta missförståndet.:

Menar det. :tummenupp

Nursey skrev:

Bitter mode on: Ja, det låter ju bra när ni säger det i alla fall,, ;) Särskilt efter att ha sett en hel drös östatsbrudar infria varje fördom som tänkas kan. (som jag personligen inte hade innan) Bitter mode off

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back