Vilket är DITT nyårslöfte?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Nyårslöfte

• Antal röstningar
    0
Jonathan skrev:
Äh, bara för att vi är mycket charmigare och snyggare än dig så behöver du inte gå på oss sådär hårt :gnissla

Fantomen är hård mot de hårda! :lol

Och lite råjjaltis har du råd med när du blir rikare än VonAnka!

Nettan skrev:
Jag ska sluta röka och nu jäklar måste jag klara av det och hålla det.
GOTT SLUT PÅ ER. :fyllisar / Nettan

Du borde för fan ha slutat för längesen, tjing för att inte ha en rökande mor...!!!! !!! :fakta :hördu :smasha :mattias

PS: Ta inte illa upp, se det som en spark i arslet att låta blir giftstinket.

Dr.Bike skrev:
Fantomen är hård mot de hårda! :lol

Och lite råjjaltis har du råd med när du blir rikare än VonAnka!

Mm. Fast egentligen lyder uttrycket: Jonathan är hårdast mot de hårda.

Fantomen snodde det där från mig, den jäveln :5sure

Jonathan skrev:
Mm. Fast egentligen lyder uttrycket: Jonathan är hårdast mot de hårda.

Fantomen snodde det där från mig, den jäveln :5sure

Ja kommer du ihåg den gången!
Det var när du seglade med Singh piraterna! ;)

Funkade laserbehandlingen och slipning på dödskallemärket du fick på hakan? :hihi

Dr.Bike skrev:
Ja kommer du ihåg den gången!
Det var när du seglade med Singh piraterna! ;)

Funkade laserbehandlingen och slipning på dödskallemärket du fick på hakan? :hihi

Det var ju tvärtom. Jag har för övrigt ingen dödskalle som symbol (den tog Fantomen och gjorde om lite bara), jag har en liten penis med två kulor. Penisen symboliserar att jag är stenhård, kulorna representerar intellektet på de jag slår.

Sådeså :gnissla

Jonathan skrev:
Det var ju tvärtom. Jag har för övrigt ingen dödskalle som symbol (den tog Fantomen och gjorde om lite bara), jag har en liten penis med två kulor. Penisen symboliserar att jag är stenhård, kulorna representerar intellektet på de jag slår.

Sådeså :gnissla

Ja just det ja... tvärtom var det ju ja...

*not* :skrattaåt

För då hade ju du varit 625 år nu. Typ...

Dr.Bike skrev:
Reta inte Thermal! Han är inne i ett känsligt läge nu. Vill impa på Nursey här så gör honom inte generad! ;)

Ähh, det där projektet med bilden på racket har jag lagt ner. Alldeles för energikrävande. "Mycket skrik för lite ull sa kärringen som klippte grisen" är ett gammalt hederligt ordspråk som passar rätt bra. Enklare att gå ut i skogen o leta gamla tidningsgömmor istället. Så får man lite frisk luft och motion på köpet. :gnissla

Thermal skrev:
Ähh, det där projektet med bilden på racket har jag lagt ner. Alldeles för energikrävande. "Mycket skrik för lite ull sa kärringen som klippte grisen" är ett gammalt hederligt ordspråk som passar rätt bra. Enklare att gå ut i skogen o leta gamla tidningsgömmor istället. Så får man lite frisk luft och motion på köpet. :gnissla

:whip Ohhhh vilken energi han lade ner sen då :hihi Jag fullkomligen drunknade i rosor:rolleyes:;)

Nursey skrev:
:whip Ohhhh vilken energi han lade ner sen då :hihi Jag fullkomligen drunknade i rosor:rolleyes:;)

Problemet är ju vart jag ska skicka dem ju, vet jag bara det så är jag inte snål på den fronten ;)

Edit: Du fick ju en virtuell ros för ett tag sen, räcker inte den någonstans?

Last edited:
Thermal skrev:

HAHAHA!! :lol

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back