KalleNorton
Avliden medlem
Dickhead skrev:Så du kan fortsätta att visa dig naken på nätet utan att skämmas?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dickhead skrev:Så du kan fortsätta att visa dig naken på nätet utan att skämmas?![]()

KalleNorton skrev:
sambo hehe i filmen som spectre berättat om? 
HeheheheKapten Blåskägg skrev:Skulle du spelasambo hehe i filmen som spectre berättat om?
![]()
nej det skulle jag inte göra det är den där jävla
spectre
som säger det bara heheheheKalleNorton skrev:Hehehehenej det skulle jag inte göra det är den där jävla
spectre
som säger det bara hehehehe
sambo hehe.
sambo hehe?
Nursey skrev:hehe..om ni blir glada av det hehe så hehe kan jag hehe offra mig hehehe![]()
hehe än Kalle o jag.
sambo hehe Kapten Blåskägg skrev:Vi tar dig direkt, du lär ju ha snyggarehehe än Kalle o jag.
Då kan du få spelasambo hehe
![]()

Nursey skrev:Nu tycker jag att du lämnar alla uppgifter till min manager Jonathan..han sköter all PR åt mig![]()
![]()

Kapten Blåskägg skrev:Om du läser första sidan av denna tråd så ser du att Jona ska försöka bli av med sin mage. Där står också att Plingeling ska sexxa och bränna kalorier. Båda bor i Tierp![]()
Min gissning är att du får leta ny manager för Jona kommer att vara lite upptagen närmsta tiden![]()

Nursey skrev:Hähä..jag tar tillbaka erbjudandet..Kalle får styra upp det hela
![]()

tyckte väl att de va nåt som saknadesUrbanTiger skrev:Är du dum på riktigt, LR ?
![]()

/ NettanLilla_Tingeling skrev:Mmmm... Jag vet! Jäklar va jag ska sexxa å bränna kalorier!!!![]()
![]()
// Lena

UrbanTiger skrev:Mitt nyårslöfte är att inte börja knarka eller tjärleka med Dr.Bikeungt
Dr.Bike skrev:Men då får du skynda dig vettla du?
För efter tolvslaget är det ju Noll-Sex!!
DET var skönt att höra! *puh* Hehe...
Lilla_Tingeling skrev:Nääää... Måste ta igen mig efter omgången i jul först. Och hämta nya krafter...![]()
![]()
// Lena
Nursey skrev:Nu tycker jag att du lämnar alla uppgifter till min manager Jonathan..han sköter all PR åt mig![]()
![]()

Kapten Blåskägg skrev:Om du läser första sidan av denna tråd så ser du att Jona ska försöka bli av med sin mage. Där står också att Plingeling ska sexxa och bränna kalorier. Båda bor i Tierp![]()
Min gissning är att du får leta ny manager för Jona kommer att vara lite upptagen närmsta tiden![]()

Dr.Bike skrev:Inge ja-la koppleri i MIN tråd!
För då ska JAG ha royalties på allt snusk!
Hör ni det: Jonathan, Nursey, Kn.Bluebeard!

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller