Vilket är det bästa "sporthojsordet"?

Vilket är det bästa "sporthojsordet"?

• Antal röstningar
    0
Skulle det kunna gå att få en översättning till svenska och en redovisning över ordets histioria på SH?

Är det bara jag som HATAR alla av ovanstående ord och ALDRIG har använt ett enda av de? ;)

Moppefucko helt klart! För oftast är det en bann på gång när man hört det ordet, och det är aldrig fel :gnissla

Moppefucko är en given kandidat. Och tänk på att moppefucko inte har någon direkt koppling till ålder :)

Moppefucko helt klart, även om det ibland går troll i det och används lite frikostigt.

Annars är jag svag för Uiiila, NAKCSKÅT! och Direkct :tomten

Moppefucko, eller vurpfucko, eller skenförsäkringsfucko, eller något annat fucko. Allt som är dåligt går att göra ett fucko av, t.ex. lunarstormfucko.

Jag röstar på -fucko.

Jag är svag för moralskit eftersom det är skönt motsägelsefullt, samt att det kastats efter mig ett antal gånger. Annars är NAKCSKÅT också en het kandidat. Moppefucko är lite utslitet pga för frikostig användning.

kwistfiqare är också bra men lite för nytt och fräscht än så länge, det behöver smakas på lite mer.

Du har glömt ett BC-ord; gay. Det är mitt favoritord, som dessutom används tämligen sällan i dagsläget, så det är inte utslitet.

Valfett kvalar inte ens in, tycker jag. Nu har jag iofs använt det för första gången, så nu kanske det blir mer poppis.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back