Vilken wunderbaum luktar godast ?

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
xt660x LT-Z400 GASGAS 250txt
Eller luktar något överhuvudtaget gott? :va
En som luktar "sådär" är ju vanilj :yoparty men efterson granarna är så fina i backspegeln så vill jag ha fler, men vilka ska jag välja? :tungan

Ta den som luktar minst! Om du nu måste köpa en lukta "gott" gran

Du är förlåten om du har en volvo 240 el 740 och bor norr om dalälven, wunderbaums är inte OK! :mad:

Du är förlåten om du har en volvo 240 el 740 och bor norr om dalälven, wunderbaums är inte OK! :mad:

instämmer helt :tummenupp wunderbaums är rätt skabbigt juldgubb luktar bäst allt annat polskbrodell

Har redan en vanilj och en blå som verkligen luktar skit:tungan köpte mig en svart idag (black classic) den luktar heller inge gott:huvet

volvo 242 (ralli) is da shiiit :yoparty
Flyttar nog till boden om ett år :tungan

Någon som har testat med wunderbaum på motorcykeln?

Hade en rosa wunderbaum tror jag det var på mig gamla cykel:) (trampcykel)

Last edited:

Har du något imot dom som bor norr om Dalälven? Måste bara fråga.

har alltid kört med gul vanilj..för va gam raggar bilarna alltid "vaniljade".
har nu efter inköp av valiant hittat black classic.
luktar som om ronny o ragge skulle tagit på sig fin wundersena för o gå på bal :yoparty

ja vene va den heter men de r en amrekansk flagga på den iallafall,, den tycker ja luktar någorlunda.

ja vet inte va den heter men de är en amrekansk flagga på den iallafall,, den tycker ja luktar någorlunda gott.

Last edited:
En tvåfyrtio utan gran är ingen riktig Volvo. Jag kör med Apple Blossom, lite speciell och har det lilla extra. :tummenupp

ja vene va den heter men de r en amrekansk flagga på den iallafall,, den tycker ja luktar någorlunda.

ja vet inte va den heter men de är en amrekansk flagga på den iallafall,, den tycker ja luktar någorlunda gott.

haha jag valde mellan den svarta (black classic) och den amerikanska flaggan, och ja valde den svarta:huvet :va

Tyvärr Dropkick.. INGEN luktar gott, de är vidriga hela bunten. :zpy

Jag går mot strömmen!!

Wunderbaum :yoparty
Har inte haft någon på en massa år, men nu blev jag faktiskt lite sugen. Synd bara att det inte är sommar, passar mycket bättre då.

Drömmer mig tillbaka till ungdomen, hade jättemånga i handtaget till takluckan.

Några dofter jag minns.

Watermelon: Riktigt god! Min favorit (Rosa)
Pina colada: Kan bli lite sliskig men fungerar i ok. (En massa olika färger bla. gul,blå och grön)
Persika: Lite uttjatad men ok. Passar förövrigt mycket bra tillsammans med vanilj. (Orange)
Vanilj: Sliskig, passar väldigt bra tillsammans med persika.
Tallbar: Klassikern, faller dock inte mig i smaken (Grön)
New car sent: Usch! den vidrigaste jag varit med om (Blå)

http://www.wunderbaum.se/

En polare som fyllde år fick 8st vanilj, helt utan förpackning nerstoppade i friskluftsintaget på bilen.

Till saken hör att han absolut hatade wunderbaums i allmänhet, och vanilj i synnerhet.

Han körde till jobbet den vintern med rutorna öppa... EFTER att han hade rensat intaget, slisklukten satte sig i rören....

Surströmmingsspad i luftintaget på en SAAB 99'a kan för evigt sitta kvar i bilklädseln.... har jag hört...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!