Jag har lämnat in alla mina kåpor till lackeraren nu för lackning. Jag hade tänkt få dem i vitt. Vet givetsvis att det finns lika många vita nyanser som det finns människor, men jag sa åt honom att lacka dem i nån schysst vit helt enkelt. Han sa att han inte skulle köra vanlig jättevit, då det blir för kallt, utan ta någon varmare lackering.
Nu har jag börjat fundera lite över om man skulle tänka över valet mer noggrant. Är det någon här som har ett tips på vilken vit man ska köra på till en gsxr600 med silvrig ram? Lackeraren nämnde pearlvit, men det låter dyrt och jag vet inte riktigt hur det skulle se ut.
Kanske någon har bilder på olika vita färger, färdiglackade hojar mm?
Tips på rentav schyssta färger som passar en hoj utan dekaler emottages också. Svart är inget alternativ, och att lacka den blått blir för blått, rött på en hoj utan dekaler blir för rött osv.
Nu har jag börjat fundera lite över om man skulle tänka över valet mer noggrant. Är det någon här som har ett tips på vilken vit man ska köra på till en gsxr600 med silvrig ram? Lackeraren nämnde pearlvit, men det låter dyrt och jag vet inte riktigt hur det skulle se ut.
Kanske någon har bilder på olika vita färger, färdiglackade hojar mm?
Tips på rentav schyssta färger som passar en hoj utan dekaler emottages också. Svart är inget alternativ, och att lacka den blått blir för blått, rött på en hoj utan dekaler blir för rött osv.