vilken vinner

Vilken vinner

• Antal röstningar
    0
1: Family Guy
2: South Park
3: American Dad
4: Simpsons

De som säger någonting annat har helt enkelt FEL!

Den dagen det finns ett tv program som vinner över min fru, då är förhållandet över.

Inte ett program som kan vinna över ett rejält "ligga"...:D

Den dagen det finns ett tv program som vinner över min fru, då är förhållandet över.

Inte ett program som kan vinna över ett rejält "ligga"...:D

Någon klipsk människa uppfann videon, så man kan spela in programmen och se dem vid ett senare tillfälle, så behöver man inte missa något av det goda i livet. :tummenupp

Först och främst kommer flickvännen, som gladeligen delar soffan med mig under tiden Simpsons och Familty Guy går på TV.

South Park kan ta sig i arslet och dra en handtralla.

Jag har i och för sig svårt att avgöra vilket som är sämst, South Park eller Family Guy.
Simpsons är världens bästa tv-seria alla kategorier, inkl jämf med Sopranos, Seinfeld mm.
Jag hatar verkligen TV6 att de ändrat Simpsons-timmen till att bestå av 50% äckligt pisstråkiga jävla fitt-family guy med punghakan.

Family Guy alla gånger!

South Park har sjunkt som fan i mina ögon, känns mer som ett program för småkids numera.
Simpsons funkar också, speciellt på 6an där Simpsons sänds 20 och Family Guy börjar 20.30.

Sen tycker jag om "Första, andra, tredje!", "Andra avenyn", "Hem till gården", och alla andra skitserier som man kan sitta och gråta till.....

......om jag är singel? :va

Vet inte riktigt vilken/vilka dagar det är, men är helt underbart när det är två avsnitt Simpsons på TV6, sen två Family Guy, och sedan ett avsnitt Simpsons på TV3 :D (eller något liknande den ordningen). Dom dagarna blir det inte mycket gjort :D

Vart är discoverychannel då?

Annars tänker inte jag välja.

Nu valde jag Simpsons men det var ju en lögn kom jag på såhär i efterhand....

Fast jag börjar faan tröttna på Discovery nu Dirty jobs, stora saker, stora byggnader, Mythbusters, Miami ink, Dirty jobs, stora saker, stora byggnader, Mythbusters, Miami ink, Dirty jobs, stora saker, stora byggnader, Mythbusters, Miami ink, Dirty jobs, stora saker, stora byggnader, Mythbusters, Miami ink, :näsblod

Glömde krabbfiskarna.

Iof orkar jag inte glo någon av dem längre, möjligen Simpson... Dumburken rapar skit hela tiden. Pissiga dokusåpor, Håll dej smal, Titta på fettot, Nu reparerar vi hemma igen, Laga mat med ytterligare en amatörkock, etc, etc, etc.....

Jo... etc

South Park alla gånger. Det är kvalitets-tv det. Familiguy har jag aldrig gillat och simpsons börjar bli lite uttjatat.

Tja. Eftersom alla tre serierna är fullständigt skit i mina ögon så finns det ju bara ett alternativ.
Hon bor iofs på annan ort så under veckorna är det telefonen som gäller men jag pratar hellre i telefon än tittar på någon av dom serierna.
Ok. Det har genom tiderna producerats ett fåtal guldkorn av Simpson och south park men på det stora hela så står jag ändå inte ut med att titta på ett helt avsnitt.
Ska man prompt titta på TV så finns det mycket som är avsevärt bättre.

Ska man prompt titta på TV så finns det mycket som är avsevärt bättre.

Bara för nyfikenhetens skull, säg några exempel som är bättre

Kollar nästan aldrig på tv och när jag väl zappar någon gång så blir det xbox eller film eller något istället, men är det simpsons eller family guy, då kan man låta det vara på :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman