Vilken värsting har sålt mest i år???

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Någon som vet vem utav litermonstren som sålt bäst i Sverige/världen totalt?

I sverige tror jag faktiskt att kawasaki har prånglat ut flest av ZX10an. Det verkar vara den enda som säljer någotsånär. I världen har jag ingen aning!

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
I sverige tror jag faktiskt att kawasaki har prånglat ut flest av ZX10an. Det verkar vara den enda som säljer någotsånär. I världen har jag ingen aning!

//jaG
pyytsan, har sett en enda Kawa i år o inte ens i vekligheten, vet bara tt mike the bike har en

Jag har en också och kan tala om att R1:an inte gick att få tag på så de har nog sålt bra men inte så bra som de kunde ha gjort, nu sent på säsongen har många butiker fått in R1:or då ingen längre vill köpa dem. Nu var det ju tur att det blev som det blev då jag fick årets värsting i stället! :yoparty

här i norr har det funnits r1 hela året,frågade här i stan på yamahacenter för ca 1 månad sen då hade dom sålt 0st r1 04:or

Last edited:
Jag skulle tro att Tony Olsson är den värsting som sålt mest... men vilken kubikklass han tillhör vågar jag mig inte på att sia om. :D

Vafan nya R1an är det väl ingen som vill köpa.... jävla skithoj jämfört med ZX10an :rolleyes:

Honda CBR1000RR så klart, den enda som är värd att tala om!

Helt ovetenskapligt: Har bara sett en ZX-10R och en Blade -04 i år i Sjöbo. Men jag har sett tre stycken R1or med highpipes. Kan tolkas som att R1an är posörens val :D

Bästsäljaren är väl 650 DragStar(/Queen?) som vanligt :va

FireSalle skrev:
Kan tolkas som att R1an är posörens val :D

So what else is new... :tungan :tungan :tungan

*duckar* :lol :hihi

Nejdå.. Jag gissar på R1..
Dock så sa en polare att Ducce´s 999 var en ren dussinhoj i italien.. Tro´t den som vill.. :kocko
Så nu måste man byta till Bimota eller nått för att få vara speciell :död :brinnerup

vet av en r1:04 här uppe som är köpt beg nerifrån och har sett en zx10 men vet ej om den kommer härifrån.........

Ninjaboy skrev:
Jag har en också och kan tala om att R1:an inte gick att få tag på så de har nog sålt bra men inte så bra som de kunde ha gjort, nu sent på säsongen har många butiker fått in R1:or då ingen längre vill köpa dem. Nu var det ju tur att det blev som det blev då jag fick årets värsting i stället! :yoparty

Jobbit för dom om de sålt massor dårå...

http://www.bike.se/nyheter/visa.php?id=428

Last edited by a moderator:
Min polare köpte en ZX-10 just för att det var för lång leveranstid på R1

Varför köpa R1 eller CBR1000 när det räcker med ZX-6R, det är bara att kika på varvtiderna från masterbike, måste va tungt för många av de "stora" att åka spö av ZX-10's lillebror! He he he!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti