Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pyytsan, har sett en enda Kawa i år o inte ens i vekligheten, vet bara tt mike the bike har enZeb_Macahan skrev:I sverige tror jag faktiskt att kawasaki har prånglat ut flest av ZX10an. Det verkar vara den enda som säljer någotsånär. I världen har jag ingen aning!
//jaG
Holger skrev:här i norr har det funnits r1 hela året,frågade här i stan på yamahacenter för ca 1 månad sen då hade dom sålt 0st r1 94r
Marals76 skrev:Någon som vet vem utav litermonstren som sålt bäst i Sverige/världen totalt?
FireSalle skrev:Kan tolkas som att R1an är posörens val![]()
Ninjaboy skrev:Jag har en också och kan tala om att R1:an inte gick att få tag på så de har nog sålt bra men inte så bra som de kunde ha gjort, nu sent på säsongen har många butiker fått in R1r då ingen längre vill köpa dem. Nu var det ju tur att det blev som det blev då jag fick årets värsting i stället!
![]()
heliac skrev:Min polare köpte en ZX-10 just för att det var för lång leveranstid på R1
Ravetrancer skrev:pyytsan, har sett en enda Kawa i år o inte ens i vekligheten, vet bara tt mike the bike har en
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |