Vilken typ utav hojåkare brukar överskatta sig själv??

Vilken hojåkar typ överskattar sig själv mest??

• Antal röstningar
    0

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Japp, en liten poll. Kan ju vara kul att se vad alla tycker :)

Och med överskatta så menar jag både körmässigt, personligt mm. Så snitta ut det på något vis :D

Last edited:
Last edited:
Jag är rätt bra på att överskatta mig själv.. men har inte kraschat(pga av det;)) ännu o det blir mer o mer sällan....

Jag tycker mig märka att det finns en viss typ av unga killar, de verkar tro att de är odödliga, och jag tror att de lockas till motorcyklar på grund av deras lättillgänglighet... Det går fort som fan för väldigt lite pengar, jämfört med exmpelvis bilar.

Alla är inte såna, men det finns en klick, och de sticker ut... Och är iofs ganska självsanerande..
Min slutsats är att dessa killar är jävligt bra på att överskatta sig själva! Finns även en del tjejer... Och det gäller inte alla killar, jag är medveten om detta!! :)

korvgubbe skrev:

HAHAHA! hade iof själv en retta som första hoj.. skrotade dock när jag körde r6a året efter.. :banana

karl_magnum skrev:
2319490 HAHAHA! hade iof själv en retta som första hoj.. skrotade dock när jag körde r6a året efter.. :banana

...och så finns det folk som undrar varför det är så dyrt för unga och nybörjare att försäkra r1, r6 och liknande hojar... :rolleyes:

karl_magnum skrev:
2319490 HAHAHA! hade iof själv en retta som första hoj.. skrotade dock när jag körde r6a året efter.. :banana

Japp, men tråkigt när det inte går lika bra som denna gången!

Tänk om det hade varit så att de "unga" (behöver inte vara unga) hade lyssnat på de mer erfarna. Man är inte duktigt på att köra fort för att man har en R1 som är snabb. Eller man behöver inte kunna köra bakhjul för att man köper sig en värsting motard :rolleyes: Det slutar oftast illa :näsblod

Så, nog med moraltjafs. Rösta på :banana

korvgubbe skrev:

He, he... Gillar spjutkommentaren :hihi

Jag satsade dock på bushojklassen... Känns som om det finns en hel del coola snubbar i jeans som ska vara balla på bushojar på väg till fiket :tummenupp Lite bakhjul utanför fiket för att impa på tjejerna... lite snett... träffa trottoarkant... inte lika balla sedan :huvet

R1bjorn skrev:
2319534 He, he... Gillar spjutkommentaren :hihi

Jag satsade dock på bushojklassen... Känns som om det finns en hel del coola snubbar i jeans som ska vara balla på bushojar på väg till fiket :tummenupp Lite bakhjul utanför fiket för att impa på tjejerna... lite snett... träffa trottoarkant... inte lika balla sedan :huvet

Japp, lite bushoj och lite motard tycker nog jag kan stämma rätt väl :tummenupp :tungan

hmm jag tycker alla typer passar in är inte hojen i sig som är farlig utan användaren av den

Syss skrev:
2319484 Jag tycker mig märka att det finns en viss typ av unga killar, de verkar tro att de är odödliga, och jag tror att de lockas till motorcyklar på grund av deras lättillgänglighet... Det går fort som fan för väldigt lite pengar, jämfört med exmpelvis bilar.

Alla är inte såna, men det finns en klick, och de sticker ut... Och är iofs ganska självsanerande..
Min slutsats är att dessa killar är jävligt bra på att överskatta sig själva! Finns även en del tjejer... Och det gäller inte alla killar, jag är medveten om detta!! :)

Stämmer definetivt. Många ungtuppar som överskattar sig själva. Definetivt :fakta

Men det e nog så det är.Var nog själv likadan :rolleyes:

Gottis skrev:
2319842 hmm jag tycker alla typer passar in är inte hojen i sig som är farlig utan användaren av den

Japp, men vilket typ utav hoj brukar killat/tjejer som tycker mer om sig själva än vad de igenkligen (körmässig, attityd mm) är välja då?

Syss skrev:
2319484 Jag tycker mig märka att det finns en viss typ av unga killar, de verkar tro att de är odödliga, och jag tror att de lockas till motorcyklar på grund av deras lättillgänglighet... Det går fort som fan för väldigt lite pengar, jämfört med exmpelvis bilar.

Är det inte därför man kör hoj?

Tror jag ska börja med fallskärmshoppning å bungyjump också!

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back