Vilken typ av hoj?

Motard, ktm 640/Duke lr. en 600 sport gsxr/r6/cbr/zx6r
får se hur ekonomin ser ut vid det tillfället....får ju jobb när jag slutar skolan så man kanske köper sig nån billigare variant innan dess.

Verkar som att alla tänker som jag, härmisar :D
Antingen blir det en stor offroad hoj (DR/TT/XT/XR) eller en liten räser (ZXR400/FZR600R).
En TRX850/VFR750 hade ju inte varit helt fel (hyfsad försäkring och trevliga maskiner) men de är lite för dyra för min ekonomi.
Hade annars gärna skaffat en YZF 750R från -93, för de är inte så farligt dyra, men försäkringen hade tagit knäcken på en...

Last edited:
oj oj oj jag var och kollade på MIN vfr400r igår !!
fy fan vilken schyst hoj.

om någon vill köpa en sån eller en cbr 250, så säg till så får ni nummret till gubben i fråga..

Vastrix skrev:
Verkar som att alla tänker som jag, härmisar :D
Antingen blir det en stor offroad hoj (DR/TT/XT/XR) eller en liten räser (ZXR400/FZR600R).
En TRX850/VFR750 hade ju inte varit helt fel (hyfsad försäkring och trevliga maskiner) men de är lite för dyra för min ekonomi.
Hade annars gärna skaffat en YZF 750R från -93, för de är inte så farligt dyra, men försäkringen hade tagit knäcken på en...

TRX850 Dyra???? det finns ju trx i tyskland från 29000 -->

Jag kommer nog skaffa mig en motard av nått slag eller en monster. Funderar på att ta upp en husqvarna sm125s från Ty. nu och ha den tills jag blir 18.

hmm.. anladning till å inte köpa R1a... 1:dyr å försäkra 2: dyr å köpa. 3: dyr å kracha me (om d skulle hända) 4:inge bra å strypa

asså... finns de CBR250???

hur e de me en ostrypt TZR?? går dom in som mellan???

ja ligger åt TZR 250 å lutar... men en vfr400r skulle inte va fel...
som d ser ut nu lutar ekonomin åt nåt billigt... vad d nu ska va... kommer kunna hosta upp me en 20-25K å köpa den för.. mer går inte.. va kan man få för den pengen???

Varför har/hade ingen mer än jag planer på en sådan här skönhet?

Bifogat

• gs1.jpg
    gs1.jpg
    84.4 KB · Visningar: 111
Jag ska köpa mig en stooooor och fin raggarbil till nästa sesong. Så B kortet kommer lite före A. Men det kommer det också :) Sugen som fan är jag på någon form av SM.

Out_Spinner skrev:
Jag ska köpa mig en stooooor och fin raggarbil till nästa sesong. Så B kortet kommer lite före A. Men det kommer det också :) Sugen som fan är jag på någon form av SM.

Haha, raggarbil :D Är det poppis i din stad? :tummenupp

EDIT: Sthlm e en jävla raggarstad asså!! :whip

jag köpte en Kawasaki ZZR 600 förra veckan. I löööv it :)

Back