Jaha, så det var så pass lätt. Varför kunde inte HM cr 125:an vara så lätt att få tag påprulle skrev:2541191Nej men han skulle kunna fixa hem den sa han till mig, dock va den såpass dyr att inte många 16 åringar har råd direkt...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, så det var så pass lätt. Varför kunde inte HM cr 125:an vara så lätt att få tag påprulle skrev:2541191Nej men han skulle kunna fixa hem den sa han till mig, dock va den såpass dyr att inte många 16 åringar har råd direkt...
Ja har du över 80 k över så kan du ju kalla det lätt...Lundgren skrev:2541194Jaha, så det var så pass lätt. Varför kunde inte HM cr 125:an vara så lätt att få tag på![]()
Jaja, men det är ju lätt att få tag på den iafprulle skrev:2541225Ja har du över 80 k över så kan du ju kalla det lätt...
(Tror den bara tillverkas på begäran, allt är samma på 525:an utom motorn men jag kan va ute å cykla, dock är jag sugen på kåperna faktiskt då dom passar rakt av på tmn och nästan på crmn. Men jag gör nog avgjutningar istället..)
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |