Vilken storlek på SH tröja ?

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Passar på att fråga nu eftersom det blir dags att beställa så fort det flaggas nybeställning........

Vilken storlek har ni som har 52 i jacka ?! Vill att den ska sitta ganska tight o inte flagga i vinden :tummenupp

Jonte*FZ6 skrev:
Passar på att fråga nu eftersom det blir dags att beställa så fort det flaggas nybeställning........

Vilken storlek har ni som har 52 i jacka ?! Vill att den ska sitta ganska tight o inte flagga i vinden :tummenupp

St50, medium i tröja. Sitter nog taight ovanpå skinnet, aldrig provat

Ta large?

Ta large eller extralarge annars kommer den bli för liten över stället.

jag är 1,80 meter lång å väger 104 kilogram och min xl tröja är i minsta laget...kommer nog inte över stället å är rätt kort i armarna

Farbrordane skrev:
jag är 1,80 meter lång å väger 104 kilogram och min xl tröja är i minsta laget...kommer nog inte över stället å är rätt kort i armarna
Vill inte vara oförskämd.. men du väger 35 kg mer än mig och är lika lång..och jag har L.

Farbrordane skrev:

typ samma mått...183 och nu "bara"96kg och xl går sådär och en annan e inte fet....det e riktigt tajt.... :hihi

Efter nyår någon gång tror jag...
Om inte så dröjer det förmodligen till våren.

Försäljning av Sporthojs T-shirten kommer att komma upp efter nyår då vi har tröjor kvar.

Alicia skrev:
Sporthojs t-shirtar ja..
Inga munktröjor eller något sådant.
Endast t-shirtarna.

Säkert många som frågat redan men.. när blir nästa betällning av munktröjorna samt de utan luva? Eller va det dom som kommer efter nyår? :va

Munktröjorna och de andra kommer det att bli beställning på efter nyår och om inte framåt våren.

T-shirtarna kommer att finnas att beställa efter nyår men även nu

Kenya skrev:
Säkert många som frågat redan men.. när blir nästa betällning av munktröjorna samt de utan luva? Eller va det dom som kommer efter nyår? :va

Jonte*FZ6 skrev:

Har aldrig fattat det där med att ha en tröja över stället :va Ömsar erat skinn lr vill ni ha mer luftmotstånd???

Mürek skrev:
Har aldrig fattat det där med att ha en tröja över stället :va Ömsar erat skinn lr vill ni ha mer luftmotstånd???

Smaksak från dag till dag, ibland jacka, ibland dras en tröja över! :)

Tycker att det ser lite coolt ut med c-tröja utanpå, smaksak ! :va

PS; Jag e`180 L o väger 85! Ska jag ta L eller XL ? :va

Last edited:
Swedie skrev:
Vill inte vara oförskämd.. men du väger 35 kg mer än mig och är lika lång..och jag har L.
det är lugnt...riktiga män väger över 90kg...över kroppen sitter den bra det är bara armarna som är lite korta å då ska det ju inte spela ngn roll om man är lite biffig

Beställde och pröjsade en munktröja för några veckor sedan.. Ska man få någon form av orderbekräftelse eller kommer bara tröjan? :confused:

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret