Vilken StarWars-episod är bäst?

korvgubbe skrev:
Inte tilläts? Problemet var väl snarareatt den inte fanns då. F.ö. tycker jag de gjort ett rätt bra jobb med "special edition"-versionerna av 4-6:an.. Tcyker extramaterialet funkar. Jag lär nog investera i Boxen..

ja mena inte att tekniken va förbjuden om du tolkade det så,utan att den inte tilläts för att den inte fanns :confused:

t-rex skrev:
Kroppen antar jag. Han var på Sci-fimässan i gbg i vintras. Han såg gammal ut... 150 spänn för en autograf tror jag det var. Såååå hardcorefan var inte jag.

Jo, han var kroppen! *pekar på förra inlägget*

150 spänn för en autograf?? från en gubbe som man aldrig sett? Gå in på IMDB och kika på hans karriär så upptäcker du att den inte direkt är nedlusad med huvudroller... Förutom Darth då där han varken syns utan dräkt eller hörs.. Fast man kanske kan kalla kroppspråk för ett uttryckssätt..!?

låDan skrev:
ja mena inte att tekniken va förbjuden om du tolkade det så,utan att den inte tilläts för att den inte fanns :confused:

Ah oki.. tolkade det lite som att den just inte tilläts av typ konstnärliga skäl elelr något..

Personligen tycker jag de nya filmerna är en besvikelse för att det blivit för mycket däremot tycker jag Special Edition-versionerna är bättre än orginalen.. Som Scenerna i Molnstaden där en del av alla vita wäggar ersats med "fönster"..

Lite OT

ni kan ladda ner triologin (swe) från mig på SH DC hubb 4, 5, 6 och bonus skivan. Men lite grov räkning ca:4 gig / film + bonus filmem runt 15 gig :tummenupp :tummenupp :tummenupp dom går att ladda separat :tummenupp :tummenupp

korvgubbe skrev:
Jo, han var kroppen! *pekar på förra inlägget*

150 spänn för en autograf?? från en gubbe som man aldrig sett? Gå in på IMDB och kika på hans karriär så upptäcker du att den inte direkt är nedlusad med huvudroller... Förutom Darth då där han varken syns utan dräkt eller hörs.. Fast man kanske kan kalla kroppspråk för ett uttryckssätt..!?

Hörde ihop med 2 timmars kö med. De hade iofs fått ihop en rätt kul gäng skådisar, Gimli, pinhead, dart vader och nån mer. Alla sålde autografer för 150 spänn.

Angående hans karriär... Nja, det är väl en gammal kroppsbyggare vi snackar om. Ingen stor hamlettolkare direkt. Men historiens största rymdskurk smäller ju högt nog!

t-rex skrev:
De hade iofs fått ihop en rätt kul gäng skådisar, Gimli, pinhead, dart vader och nån mer. Alla sålde autografer för 150 spänn.

Det spelar ingen roll hur "kul" en skådis (eller någon annan kändis) är. Man tar INTE betalt för autografer. :fatta! De ska vara glada om folk vill ha den. :fakta

Flagga skrev:
Det spelar ingen roll hur "kul" en skådis (eller någon annan kändis) är. Man tar INTE betalt för autografer. :fatta! De ska vara glada om folk vill ha den. :fakta

Tro mig, de gick som smör. Jag nöjde mig med att ta ett kort på nån laserpistol som de använde i öppningsscenen på 4an.

The Empire Strikes Back, helt klart tror jag sett den lätt 50ggr (hoppas jag inte blir ansedd som SH:s Sci.Fi nörd nu, det finns faktiskt en anledning till att jag sett den 50ggr... :rolleyes: )
Följt av Star Wars och Return of the Jedi.

Dom nya borde inte få heta starwars. Nått crappigt efter apande, usch

Njae, jag måste nog se fyran och femman igen för att kunna vara helt säker. Vill inte ju inte skriva under på några osanningar. Ljuger gör jag bara när jag talar med tjejer.

hållundan skrev:

Klubbat!

Den är ju nyckeln till hela filmserien, när Darth talar om för Luke "I am your father". Det är bästa scenen i hela serien, den framkallar rysningar.

fan va skönt det är att vara en äkta nörd. Och så undrar man varför man är singel... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT