Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Hmm jag som trodde att det gick 3 cheyer på varje snubbe i Jönköping?
Och så är 2 av 3 tjejer über kristna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm jag som trodde att det gick 3 cheyer på varje snubbe i Jönköping?
Men allvarligt.. jag gillar Halmstad på sommaren sen är det så jäkla öde när man vant sig vid allt folk..
Halmstad har nära till fina havsstränder och bra uteliv
Nej, flytta inte hit det är så många andra som gör, vi vill behålla vår tjej/kille-ratio![]()
Kan väll fråga också..
Vart finns skog men civilsation dvs vart är det såpass på landet att man kan göra i princip vad man vill utan klagande grannar eller byling men ändå inte mer än 15-20 min (HÖGST!!) från centralort som har nöjen, uteliv, affärer, jobb (elektriker) med mera?
en fräsch kåk bör inte kosta mer än 1-1,5 mille
Gärna söder om sthlm ( gillar inte riktigt mörker och snö mer än 3 månader) men inte skåne.
he he lungt det är tanten som vill slita med mig ner så jag lämnar tjejerna åt dig.![]()
halmstad låter hett det ska kollas upp. fortsätt ösa på tipps, har inga krav på att staden är specilet stor bara det finns skyssta vägar att köra hoj på samt nära till någon bana så är jag toknöjd. Just ja tjejen har häst så det måste finnas plats för en sådan också.
Hindås!Kan väll fråga också..
Vart finns skog men civilsation dvs vart är det såpass på landet att man kan göra i princip vad man vill utan klagande grannar eller byling men ändå inte mer än 15-20 min (HÖGST!!) från centralort som har nöjen, uteliv, affärer, jobb (elektriker) med mera?
Gärna söder om sthlm ( gillar inte riktigt mörker och snö mer än 3 månader) men inte skåne.
Kan väll fråga också..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |