Vilken stövel?

Vilka skall jag välja

• Antal röstningar
    0

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Hade tänkt köpa nya stövlar.....
Och väljer mellan dessa! Vita är så coolt :tummenupp :D

Bifogat

• alpinestar vit.jpg
    alpinestar vit.jpg
    45 KB · Visningar: 92
  • OxtarTCSEvoRXReplica.jpg
    OxtarTCSEvoRXReplica.jpg
    29.5 KB · Visningar: 1,012
  • vertigo_corsa_white_b.jpg
    vertigo_corsa_white_b.jpg
    43.6 KB · Visningar: 92
Rasorblade skrev:
2175786 Hade tänkt köpa nya stövlar.....

Har provat alla tre men köpte Oxtar stöveln. Den sitter riktigt bra på mig ialla fall. Jag är tvärnöjd med dom. Det tror jag du oxå blir. Köp oxtar :tummenupp

The blade skrev:
2175795 Har provat alla tre men köpte Oxtar stöveln. Den sitter riktigt bra på mig ialla fall. Jag är tvärnöjd med dom. Det tror jag du oxå blir. Köp oxtar :tummenupp

Har Oxtar Supermotard stöveln och de är små i storlekarna. Är racingstöveln det oxå?

Jag lägger min röst på Oxtar! Dom var riktigt heta! :tungan Men kom nu ihåg och att prova runt lite innan du bestämmer dig. Jag fick utesluta Alpinestars stövlar när jag skulle handla pga att dom inte passade mina fötter för fem öre! Köpte ett par Oxtar istället, och dom är jag helnöjda med! :tummenupp

Randerson skrev:
2175804 Jag lägger min röst på Oxtar! Dom var riktigt heta! :tungan Men kom nu ihåg och att prova runt lite innan du bestämmer dig. Jag fick utesluta Alpinestars stövlar när jag skulle handla pga att dom inte passade mina fötter för fem öre! Köpte ett par Oxtar istället, och dom är jag helnöjda med! :tummenupp

Jo ska gör det, men ville bara höra vad "publiken" säger.... :D

Min högst personliga åsikt är att Alpinestars stövlarna är "för vita" Därför får Oxtar min röst... Fast de blir lite plottriga med alla loggor och sånt... Ett mellanting skulle passa min smak bäst.

Hur är prisbilden?

//Peter

Själv så har jag ett par Oxtar som jag är jädrigt nöjd med passformen på (dock är det inte den modellen).

Men jag röstade på Sidi. Det var stövlen som såg kraftigast ut. Stöveln från Alpinestars såg ut att ha samma skyddsvärde som ett par flip-flops ungefär. Men det var ju som sagt bara utseendet, verkligheten kan se totalt annorlunda ut.

Esquire skrev:
2175813 Själv så har jag ett par Oxtar som jag är jädrigt nöjd med passformen på (dock är det inte den modellen).

Men jag röstade på Sidi. Det var stövlen som såg kraftigast ut. Stöveln från Alpinestars såg ut att ha samma skyddsvärde som ett par flip-flops ungefär. Men det var ju som sagt bara utseendet, verkligheten kan se totalt annorlunda ut.

alla modellerna är "top of the line" så det skall vara bra skydd i dem

Rasorblade skrev:
våga vitt, smx plus stövlarna är juste. de andra ser ut som spralliga joggindojjor!

Rasorblade skrev:

Jag kopte precis Alpine SMX plus, tycker sulan aer bra jaevla mkt foer tjock, ingen kaensla jaemfoert med mina foerra SIDI som var tunn slimmad sula grymt bekvaema...
Men men smaken aer som b@k3n :arsele .
Koer pa dom som sitter bra pa din fossing sa blir allt prima :tummenupp

/en som fortfarande dregglar over din avator

Rasorblade skrev:
2175797 Har Oxtar Supermotard stöveln och de är små i storlekarna. Är racingstöveln det oxå?

Jo dom erätt småi storlekarna. Normalt har jag 42 men Oxtar stövlarna va jag tvungen att ta en 43á.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT