Vilken snusk gubbe och böjelse!

Men vilka jävla idioter det finns, skulle pluggat in våffeljärnet vid dörrn och *smack* :lol

Hua....

Jag ska montera en råttfälla på mitt brevinkast.....så lovar jag att han aldrig kommer till min brevlåda mer :cdevil

Han har vat här och han hade inte mycket att visa upp....trodde det va granflickan på 3 år som va och lekte med mitt brevinkast.Nu har jag vanat alla i huset om min fälla ,så nu ska jag bara fånga den lilla "snuskiga daggmasken" ;)
oXydex skrev:
Har han redan varit och hälsat på? ;)

/oXydex

Last edited:
Tänk att det finns sådana sjuka människor......hoppas han fastnar i en brevinkast någonstans.Och så öppnar man dörren så han ramlar bakåt och sedan stänger man dörren hastigt......det skulle lära honnom en läxa för livet :tummenupp.

"Gävlebon hade då stått utanför en 28-årig kvinnas dörr och oavbrutet ropat sexuella förslag och önskemål under en lång stund.
Kvinnan och hennes pojkvän, som aldrig tidigare har sett Gävlebon, hörde hur han stönade högt genom brevlådan."

feg pojkvän :rolleyes:

Har nån gång i brist på ordetliga grejer fått "avhysa" myror och andra småkryp genom att hälla över lite aceton, ättikssprit eller lacknafta.... :rolleyes:
....undrar om det hade fungerat även för julkorvar??? :3freak

Har faktiskt varit i en liknade situation!
För att göra ett lång historia kort så tar jag och berättar snabbversionen med det viktigaste.
En "kille" som var ihop med en tjej som jag (och en hel del andra) inte kom överens med åkte hem till min flickväns lägenhet och han ollade dörrhandtaget och hon tog bilder på det, som sedan lades upp bilderna på internet.
Dock så var han så "manlig" att så fort det pratades om anmälning så försvann bilderna från hans server, han hotade mig med Etuna skins och skröt även för sin då f.d. flickvän att han och hans kompisar skulla åka hem till mig och ta hand om mig, och det skulle ske samma helg han visste att jag skulle vara bortrest i arbetet :tummenupp
Så jag blev lite fundersam om det var samma "kille" som gjort detta, men åldern var fel, så dom är nog bara medlemmar i samma "dörr-ofredningsklubb"! :rolleyes:

En sak som var riktigt rolig var att korten på ollningen inte var till hans fördel om man säger så, han nådde knappt upp till handtaget och det såg ut att vara riktigtriktigt kallt i trappuppgången :rofl

Last edited:
Braxen skrev:
Har faktiskt varit i en liknade situation!
För att göra ett lång historia kort så tar jag och berättar snabbversionen med det viktigaste.
En "kille" som var ihop med en tjej som jag (och en hel del andra) inte kom överens med åkte hem till min flickväns lägenhet och han ollade dörrhandtaget och hon tog bilder på det, som sedan lades upp bilderna på internet.
Dock så var han så "manlig" att så fort det pratades om anmälning så försvann bilderna från hans server, han hotade mig med Etuna skins och skröt även för sin då f.d. flickvän att han och hans kompisar skulla åka hem till mig och ta hand om mig, och det skulle ske samma helg han visste att jag skulle vara bortrest i arbetet :tummenupp
Så jag blev lite fundersam om det var samma "kille" som gjort detta, men åldern var fel, så dom är nog bara medlemmar i samma "dörr-ofredningsklubb"! :rolleyes:

En sak som var riktigt rolig var att korten på ollningen inte var till hans fördel om man säger så, han nådde knappt upp till handtaget och det såg ut att vara riktigtriktigt kallt i trappuppgången :rofl

En del andra? Vi var väll minst 100st som inte tålde henne! Smart drag att ha med henne i klubb-shoppen på utställningar! De måste ju dra folk! :kocko

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D