Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 racer skrev:
A-star skrev:Jag ska montera en råttfälla på mitt brevinkast.....så lovar jag att han aldrig kommer till min brevlåda mer![]()
oXydex skrev:Har han redan varit och hälsat på?
/oXydex
Just min tanke.oXydex skrev:Har han redan varit och hälsat på?
/oXydex

Ballt om någon hade stått så vid våra brevlådor i vårt hussportarn skrev:Just min tanke.
Men det borde väl räcka med en avbitartång så ska det nog bli fart på gubben!![]()

von reisen skrev:Förslagen hade man besvarat med: -Fel valör, k*ken kapas...

Då lär de få stå ett tag. Alltid nåt positivt med att ha alla brevlådor samlade på ett o samma ställe!hållundan skrev:Ballt om någon hade stått så vid våra brevlådor i vårt hus![]()
Ah, tokigt. Har du sett biblan? Helt paj!sportarn skrev:Då lär de få stå ett tag. Alltid nåt positivt med att ha alla brevlådor samlade på ett o samma ställe!

Braxen skrev:Har faktiskt varit i en liknade situation!
För att göra ett lång historia kort så tar jag och berättar snabbversionen med det viktigaste.
En "kille" som var ihop med en tjej som jag (och en hel del andra) inte kom överens med åkte hem till min flickväns lägenhet och han ollade dörrhandtaget och hon tog bilder på det, som sedan lades upp bilderna på internet.
Dock så var han så "manlig" att så fort det pratades om anmälning så försvann bilderna från hans server, han hotade mig med Etuna skins och skröt även för sin då f.d. flickvän att han och hans kompisar skulla åka hem till mig och ta hand om mig, och det skulle ske samma helg han visste att jag skulle vara bortrest i arbetet![]()
Så jag blev lite fundersam om det var samma "kille" som gjort detta, men åldern var fel, så dom är nog bara medlemmar i samma "dörr-ofredningsklubb"!
En sak som var riktigt rolig var att korten på ollningen inte var till hans fördel om man säger så, han nådde knappt upp till handtaget och det såg ut att vara riktigtriktigt kallt i trappuppgången![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |