Vilken "Snabbmatskedja" äter ni helst på?

har ni inte frasses i era orter?

svin goa burgare och deras milkshake är bra som fan!

Kstad hade. Om de var de den hette. Men han ville visst elda ner den och trodde han skulle få pengar på de viset =) Burgarna verka inte sälja så bra.

Mindre grill där den grillas på plats medan man väntar, absolut. Hemmagrillat bäst. :tummenupp

Men av de större kedjorna, max, utan tvekan, fast brukar också ta mest tid. :(

klart max tar tid på sig. Men de är för att du får de nygjort. På mc kan du ju få de sketgamla och är jätteäckliga oftast =)

Spelar noll roll vilket ställe man går till, alla har precis samma jävla äckliga dressing som dränker smaken av allt annat.
Blev glad när en lokal hamburgerrestaurang öppnade här i stan som skulle ha en burgare med smokey BBQ-sås, jorå, en klick av det o i övrigt dränkt i samma dressing som överallt annars.

Men burger king kommer väl närmast till att ha en god burgare.

Ingen som nämnt Daisys än...

Fick inspiriationsbrist på lunchen idag och käkade burgare därifrån. Över förväntan måste jag säga. I alla fall den i Sätra.

Den bästa burgaren jag ätit måste vara jägarburgare på garaget, men dom har slagit fast för nåra år sen. :(

Brändö stugby gör också bra skit men dit kommer man sig inte ofta.

Macchickenochcompanymedcolautanisåenhotchilidippsås..
.....När jag var ung var det det enda konstruktiva ljud jag kunde yttra när jag var redigt full...
Så då fick det bli gyllene måsen om det skulle bli något fyllekäk..

Numera tar jag hellre en Sibylla eller ett kebabhak om det måste bli snabbmat.

Ingen som nämnt Daisys än...
Daisys hade jag glömt. Hade en liten Daisysperiod i livet, då den vid skogis. Klart bättre än svampburgarna på Gyllene Måsen precis bredvid. Brukar kunna bli en grillad lövbit med pommes och bea där ibland i brist på fantasi, tid och ork. Det kostar ju samma som McD men godare käk.

Men skall jag välja en restaurang blir det ändå Vegabaren. :fakta
Sambalburgare :drool

Last edited:
Av kedjorna blir det nog Frasses. En stor Baconmeny med vitlökskrydda på stripsen och en Trocadero. :drool

Det är dock inte många gånger per år som det blir burgare. Det blir då oftare pizza eller kebab när jag kapitulerar för skräpmatssuget. Och det är inte ofta det blir det heller nu för tiden. Snarast blir det en Dr.Oetker Tradizionale Spinaci från Willys med ett par glas Fun Light till, kanske en gång i månaden. Eller ett "pizzakit" med första bästa tunnskivade kött som är på nedsatt pris för att det går ut på datum samma dag och ICA Basic salladsost.

Godaste burgaren jag någonsin ätit?

Sök på Google maps: 46.010057,13.618621

Men god tvåa kommer Max. Delifresh Kyckling är supernajs.

Baconburgare på Daisys i Västberga är det enda jag saknar med att trucka i Stockholm.

McDonalds ftw!
Får man färsk pommes och en färsk burgare (vilket man kan få genom att be om) så finns det inte mycket som slår det.

Big Tasty är favoriten där. Gärna med en klick Big Mac-sås i.

Kan inte förstå varför McDonalds inte valde att behålla Big Tasty fast året om, utan envisas med att köra den under kampanj :va
Den enda hamburgaren de har som är värd att lägga pengar på!

Burger King - Big King XXL blir man hyfsat nöjd i magen av, samt Whopper funkar bra med!

Max - Sämsta burgaren jag nånsin ätit! Fattar inte hur de fick fart under fötterna när de serverar sån skit! :zpy

Dock ska sägas, att när det nu kostar närmare 100:- för att bli hyfsat mätt på en hamburgerkedja, är det inte ekonomiskt försvarbart att äta där!
Thai är mycket godare, samma pengar och inte lika flötigt!
Och gillar man ändå fet mat, vinner ju en riktigt god Pizza alla dagar i veckan över diverse hamburgerhak :yoparty

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026