Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fransk bred.
/J
Det är avhängigt vilken skjorta man har..
Är inte den "franska" egentligen en halv-Windsor?![]()
Fourinhandsjälvklart. Beror som sagt även på slipsens bredd (och ibland även längd), men utifrån din garderob; vilken knut kör du oftast?
Jag köper inte de -07:aktigt moderna slipsarna. Lagom bred slips med bred, fyllig knut ska det va, gärna lite löst så att den bular lite.
Pga problem med skjortkrageknappar så får den gärna hålla för ögat även om man inte knäppt båda knapparna i skjortan (om dubbelknäppt)...
Men jag kör faktiskt inte slips i onödan. Skjorta, en öppen knapp och kostym kommer man långt på!
:bristpåhumorönskarjagvorevalmersJag läser samhällsvetenskapliga och känner mig också utanför.
:krossadfördom
Samma här, slips undviker jag i det längsta, det är bara på kavajmiddagar och på viktigare möten/resor i jobbet. Slips skulle jag gärna vara utan.
Har man kostym SKA man ha slips!trots att slipsen fallit ur mode de senaste åren känner jag personligen mig väldigt naken i kostym med endast uppknäppt skjorta.
Så jävla tråkigt att man i jantelagssverige inte kan bära slips utan att ses som brat-wannabee![]()
trots att slipsen fallit ur mode de senaste åren känner jag personligen mig väldigt naken i kostym med endast uppknäppt skjorta.
Så jävla tråkigt att man i jantelagssverige inte kan bära slips utan att ses som brat-wannabee![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |