Solid snake
Guest
cRoC skrev:Jojo, det förstod jag, men han sa att det var den enda skillnaden .. Tycker min lärare är lite yr![]()
Är det Peter eller Bengt som e yr?
Eller båda kanske e det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Jojo, det förstod jag, men han sa att det var den enda skillnaden .. Tycker min lärare är lite yr![]()

Solid snake skrev:Är det Peter eller Bengt som e yr?![]()
Eller båda kanske e det?![]()
![]()

cRoC skrev:Ska fråga honom om det.. Jag påpekade att det är kallstarterna som utgör stor del av slitaget, men han sa att man bara måste byta avgassystem oftare pga kondensen![]()
-PLM- skrev:Vad fan snackar han om? Är det en lärare på din fordonstekniska utbildning ska du gå till rektorn och påpeka hans inkompetens. Motorvärmare används inte särskilt ofta hos de flesta, och bara under vinterhalvåret.

Om du kunde läst av en timräknare i resp. bil vilken skulle du då välja?cRoC skrev:Ok frågan löd egentligen "vilken bil har störst slitage i motorn?"
Men ni verkar ju hålla med mig iaf.. Frågade alla fordonslärare på skolan, 2/3 sa att dom skulle välja den stadskörda bilen, facit samma sak
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller