Vilken ska jag välja?

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Är så jäkla sugen på en mini men kan inget om dom... Vilken ska jag har? Ska inte proffsköra men vill ha en som funkar. Annars åker den i containern igen! :tungan
Hittade inget svar när jag letade här på tråden... Tacksam för svar!

arnoldsson skrev:
Är så jäkla sugen på en mini men kan inget om dom... Vilken ska jag har? Ska inte proffsköra men vill ha en som funkar. Annars åker den i containern igen! :tungan
Hittade inget svar när jag letade här på tråden... Tacksam för svar!
Det beror väl på hur mkt pengar du har tänkt lägga ut..

arnoldsson skrev:
Vad får man för 2500 som man kan köpa på minimotos.nu? Eller hur mycket bättre blir dom om man betalar 5000?

Bra mycket bättre, jag anser dock att jag klarar mig med en 2500:- variant från början för o prova på lite. Det är så lite pengar så det gör inte så mycket.

Har du en sådan? Hur mycket behöver man meka då? Är det något drag i en sådan lite rackare? Det vore ju så jäkla kul att ha en och leka med lite!!! :banana

arnoldsson skrev:
Har du en sådan? Hur mycket behöver man meka då? Är det något drag i en sådan lite rackare? Det vore ju så jäkla kul att ha en och leka med lite!!! :banana
Köp en 14E de går riktigt fint orginal.. finns en även trimkit för 1200 kr som gör en stor effekt

Hur mycket får man ge för en sådan då? Och vart hittar man dom då? jag är :tomten på dethär området...

Köp en lite vassare direkt.. en vattenkyld. Man tröttnar på 2500 kr hojarna, iaf jag.. 14e kostar runt 2500..

Back