Hej ska ta mej friheten och köpa en 125cc Lätt mc. Har ingen aning om vilka som är bra / Dåliga så jag undrar om ni vet några bra /billiga ? Ska hellst vara runt 5-10 tusen. OCh föressten hur mycket kostar kortet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjöp min BMW 520i. 129 hk, går som sattan. Har fett basslådda och man får fett mykket bruddar när man svänger för bi lokala Sybilla. 15.000 kronor och den är din. Garaterat ligga.
Tjöp min BMW 520i. 129 hk, går som sattan. Har fett basslådda och man får fett mykket bruddar när man svänger för bi lokala Sybilla. 15.000 kronor och den är din. Garaterat ligga.
Du SKA köpa en Hyosung Karion RT 125
Fetaste hojen som finns
han kanske borde börja med en mindre effektstark cykel med tanke på att det är hans första?
Tjenna
Jag kan rekomendera Yamaha RD 125 lc (med ypvs) eftersom den är billig och väldigt rapp trots sin ålder och det finns även mycket reservdelar till dem!
(Jag rekomenderar den inte bara för att jag säljer en sådan utan för jag har kört en i 2 år), dock är ju inte de gammla hojarna så superhålbara men de fungerar.
Min körkort gick väl på cirka 3 500kr, gjorde det mesta hemma så det går och komma undan rättså billigt.
Väldigt rapp? En 125a är ju inte rapp någonstans![]()
Titta på motogp 125orna så ska du se![]()
Och den hade du tänkt lira på gatan? Glhf![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |