Vilken ska bli min andra hoj? B-King, FZ1-n, Z1000, K1200R, SuperDuke el. Hypermotard

Vilken av nedanstående hojar anser du vara bästa köp?

• Antal röstningar
    0
MT-01? Har inte ABS har jag för mig men har lite sådär naketstuk med en relativt fet motor.

Eftersom jag är en såndär TL1000 homofobiaxz så skulle inte jag köpa nytt utan lägga en sådär 60.0000 på en supernajs TL1000R o sedan resten av pengarna på damer har du 6 veckor semmester så ta o bjud ner en brud i veckan ner till mallis för 10.000 så har du satt sprätt på stålar + haft kul o har en jäkla najs hoj hemma.. vad kan gå fel?

/N

Om inte superduke så skulle jag satsa på 950sm. Billig att försäkra är den också. Du kommer inte att ångra dig :tummenupp

Kan inte tro att jag som är Yamaha-frälst säger det här men...Honda CB 1000R tycker jag att du ska välja! Helt klart snyggast & råast!

Tuono har redan nämnts ett par ggr, tycker det borde vara en het kandidat. Personligen gillar jag nya cb1000r en hel del. b-king har fett med pulver, den är dock inte ful-snygg. Det räcker med ful.

Eller varför inte en R1200R... Krävs dock en provtur för att förstå riktigt hur kul den är!

Eller varför inte en R1200R... Krävs dock en provtur för att förstå riktigt hur kul den är!

...men det krävs ingen provtur för att se att den ser ungefär lika spännande ut som en riksdagsdebatt på ämnet "administrativ utveckling av befintliga processer inom kommun och statlig förvaltning med inriktning på kulturarbete"...

Aprilia Touno
a1264.gif

...men det krävs ingen provtur för att se att den ser ungefär lika spännande ut som en riksdagsdebatt på ämnet "administrativ utveckling av befintliga processer inom kommun och statlig förvaltning med inriktning på kulturarbete"...

Sant! Det var därför jag skrev det med provtur... sen är man frälst! eller åtminstone blev jag det efter att ha kört en Er6:a - roligare köregenskaper och en motor som er6:an borde haft. Och försäkringspremien sen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT