Vilken shock! En MC mitt i vintern!

Sluuuta

Nog är det torrt och fint här åxå, UNDER 60 CM SNÖ Å IS...
nära lite sugen man blir av att läsa sådant..... :mad:
 
Jahapp, här återvänder man från Götet, och vad ser man? SNÖ! MASSOR AV SNÖ! OCH KALLT!


*mutter*
 
15 mars var det premiär förra året. 11 mil under lördagen, då bar det av till Vaxholm. 13 mil under söndagen. God damn vad porrigt skönt det var att starta så tidigt. Hoppas det blir en favorit i repris, this time, utan könsövningslappen! :yoparty

Kungligt av Jim att köra! :banana
 
Jag var i Waxholm häromdan. Det var lite svalt men vad gör man inte för att vinterträna på vägarna.
img402755f6a08d9.jpg
 
Macho Woman skrev:
Dårar! Det finns ingen poäng i att köra hoj på vintern. Man kan ändå inte köra fort. JU.

Var uppe över 180 i söderledstunneln när jag lyssnade på mitt yoshi iaf, du kanske inte tycker att det är fort...
 
Macho Woman skrev:
Tycker nog inte den hastigheten är värd de svåra förfrysningarna. Sorry!

Hur går det med din mission impossible moppe, har du lackat den kommistyle nu :confused:
 
GSXR1100R skrev:
Hur går det med din mission impossible moppe, har du lackat den kommistyle nu :confused:

Bakfylla och landsförräderi kom emellan. Mission Impossible fortsätter i helgen. Rapport avgives vid nämnda tidpunkt.
 
Last edited:
Macho Woman skrev:
Bakfylla och landförräderi kom emellan. Mission Impossible fortsätter i helgen. Rapport avgives vid nämnda tidpunkt.
Du skall icke snaska på finska pinnar :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top