Vilken serie är bäst?

Nå, vilken serie är bäst?

• Antal röstningar
    0
Var är The Office? Skandal att det inte är med Six Feet Under likaså. Sopranos då?

Dålig lista!

Av de där är det nog The Simpsons men the Young ones är förbannat bra också. Svårt.

Goodstuff skrev:
Var är The Office? Skandal att det inte är med Six Feet Under likaså. Sopranos då?

Dålig lista!

Av de där är det nog The Simpsons men the Young ones är förbannat bra också. Svårt.

Jag utgick ifrån att det var komediserier. Annars har vi ju A-team, Airwolf, MacGyver och Pluton B i Vietnam. Jag kommer ihåg dem alla som förstklassiga(kan ha något med min ålder vid tillfället att göra)

Seinfeld diggar jag,Kramer e sjukt bra :rofl The young ones är bra oxå

Varför är inte kulturnyheterna eller bildjournalen med? :mad:

seinfeld är nog den roligaste otecknade komediserien genom tiderna. Synd bara att man sett alla avsnitt tusen gånger så man kan mima med i alla avsnitt

Hade själv svårt att välja bara en, men min röst föll på M*A*S*H, för jag tycker serien inte bara består av god humor och lite hjärna utan också mycket hjärta. Övriga som står högt i kurs är Seinfeld, Bottom, The Young Ones och Cheers. Ofattbart att sit-comens sit-com, Cheers, inte har fått en enda röst än.

Goodstuff skrev:

Dålig lista!

Du ser inte en gemensam nämnare för serierna i listan måhända? Din nedrans, öh, manager! :tomten

Varför har du inte med:
Stargate SG1
Stargate Atlantis
Alias
24

Men Frasier, Seinfeld, Friends o Scrubs funkar med...
Så har lite svårt att välja... :confused:

Men måste jag så får det nog bli Scrubs tror jag... :näsblod

Simpsons såklart!

Southpark är typ sämsta skitet. Har försökt titta på det nå'n gång men tycker det är så himla dåligt att jag zappar vidare...

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!