Vilken RoadRunner mötte du först?

n'Lasse "lurade" hit mig

Rörken hade jag varit till innan, men det var n'Lasse som envisades om att jag skulle skaffa mig ett nick på SH.com och fast blev man. Ja, det var väl bara rätt åt mig, jag hade ju sett till att n'Lasse fastnat för hoj så det blev 1-1 i beroende! URRjocke försökte jag värva till MC kollektivet redan 1996 när jag skulle ta kort själv men han var då inte redo för denna aktivitet. Vissa måste fylla 30 innan vi blir desperata, jag själv inräknat! Penguin var den som jag träffade först från forumet då han visade oss runt på småvägar kring Enköping, Krypto och Affe R1 var med då och några till härifrån. Alla var himla trevliga och jag hoppades få se mer av er!

/Simba

JoS skrev:
Den första var Lemon. Han presenterade mig sedan för U-A Loranga och Dino när jag gästade Rörken.

Sedan fortsatte det... Se hur det blev! :rock

Men då var vi ju inga URR utan Uppsala sektionen på PMC forumet :p
Lemon hette ju Cagiva-mito på den tiden :tummenupp

U-A Loranga skrev:
Men då var vi ju inga URR utan Uppsala sektionen på PMC forumet :p
Mycket riktigt, men jag lärde ju inte "känna om" dig när vi blev URR eller? Du var/är ju samma Loranga före och efter URR's födelse... :rolleyes: Nu har du lagt till U-A i nicket iofs.

jOS skrev tidigare i detta inlägg om att ni träffaders på pumpen efter en blöt kväll? Är detta lämpligt med tanke på debatten om alkohol? Jag menar, är det bättre att köra dagen efter än att köra med alkohol i blodet?

millan skrev:
Det var det nog många av oss som
inte fick köra den dagen, just därför cyklade jag dit :p

Jag tycker att DU var duktig som tog ditt förnuft tillfånga! Att inte köra påverkad. Heder åt dig! By the way, vem är du? du verkar vara en snygging du! :hej

beelsebub skrev:
Jag menar, är det bättre att köra dagen efter än att köra med alkohol i blodet?

Inget av dem är några bra alternativ, tycker JAG. Sen vad du eller de gör/gjorde, det får ju stå för dig/er

Jo du beelsebub, det var så att hela URR-sektionen var direkt apraka vid pumpen när vi träffade ReDan. Straxt efteråt blev vi allihopa körda till Ackis där vi blev inlagda för avgiftning och magpumpning. Den som vann alkoholtävlingen hade 4.0 i promille. Vad fan tror du?! :mad:

Vi träffades vid pumpen på söndagskvällen. Vi mådde tjyvens, men inte fan var vi fulla!

Du får mycket väl prata alkohol med mig, men blanda inte in motorcykeln i samma samtal :fakta Undvik skenförsäkring oxo!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla