vilken roadracing stjärna är mest populär här på sporthoj???

He he he - ska han......... :D
(Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiironi på hög nivå i från min sida rörande frågeställningen)

Annars säger jag delad plats mellan Backlund och Gull!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/Fürstenhoff.

Jag tog väl i lite men man måste ju stötta unga och trevliga förmågor som laddar för racing. Han har kört 58:or på Mittsverigebanan efter en sommars bandagar (eller ska det vara ban dagar:tungan ) så det är inte fy skam.

Ironin köper jag. :tummenupp

He he he - gubben blir 40 år i år och kommer wobbla runt i Rookie 1000 på Anderstorp till att börja med :tummenupp - och om jag halkar någonstans så blir det väl där eller i badkaret!! :D

/Fürstenhoff.

:D Great humor!

Jag tog väl i lite men man måste ju stötta unga och trevliga förmågor som laddar för racing. Han har kört 58:or på Mittsverigebanan efter en sommars bandagar (eller ska det vara ban dagar:tungan ) så det är inte fy skam.

De va på mitt sverige banan! *rinkebysvenska*

(dvs det var på min svenska guleböj, korrekt översatt)

Håller i övrigt med - och försöker stötta (sponsra) två unga talaner själv så gott min ekonomi tillåter.

Hej!:) Haha, ja jag läste precis den tråden innan jag surfade in här nu.:hihi
Ja jag har bitit mig i läppen bra länge & haft överseende med detta horribla särskrivande, men ibland måste jag bara in & anmärka som den surgubbe jag är.:D

Ja det är inte bara avsaknad av versaler som är ett problem, alla dessa frikostiga utropstecken som folk slänger sig med, räcker det inte med ett utropstecken/frågetecken?:)

Säger som Eld-Salle: Vaddååårååå!!!??? :moppefuckovarningssmiley

:D

Last edited:
De va på mitt sverige banan!

(dvs det var på min svenska guleböj)

Håller i övrigt med - och försöker stötta (sponsra) två unga talaner själv så gott min ekonomi tillåter.

sorrymymisstake!!! jag får aldrig till något rätt:huvet

Jag stöttar bara, hejar på och sopar banan. Skulle vilja ha spons själv för att bli Sveriges sämsta roadracingstjärna. (tjock, lite feg och långsam)

sorrymymisstake!!! jag får aldrig till något rätt:huvet

Jag stöttar bara, hejar på och sopar banan. Skulle vilja ha spons själv för att bli Sveriges sämsta roadracingstjärna. (tjock, lite feg och långsam)

Öpp Öpp! Ta det lugnt med utropstecknen, missbruka dem icke!:mattias
Nog för att jag är emot särskrivning, men ihopskrivning av tre! (3) ord är ju helt befängt:paragrafryttare

:rofl

Det är försent! Det finns redan en sån kille!
Kamikaze Kid *shhhh*

Öpp Öpp! Ta det lugnt med utropstecknen, missbruka dem icke!:mattias
Nog för att jag är emot särskrivning, men ihopskrivning av tre! (3) ord är ju helt befängt:paragrafryttare

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag lovar bot och bättring till nästa vecka. :D

:rofl

Det är försent! Det finns redan en sån kille!
Kamikaze Kid *shhhh*

Ja inte får man vara först med något. :( Lika bra att återgå till drömmandet.

Last edited:
(Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiironi på hög nivå i från min sida rörande frågeställningen)

/Fürstenhoff.

Man kan ju alltid hoppas :yoparty
Kommer dock inte köra hela serien i år... var tanken iaf :rolleyes:

Till i år är det 57or som gäller!
Samt 1.09 på g-åsen :näsblod

Last edited:

Annars säger jag delad plats mellan Backlund och Gull!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

EDIT: Med rätt uppbackning och inte minst rätt inställning så måste jag lägga till Lukas Ockelfelt som en mycket bra kanditat i framtiden!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Jag antar att Gull är en förkortning av gulleplutt. Att xyron skylle rocka i r1000 är ju lika troligt som att jag skulle komma 2:a eller sämre. Han kan ju inte ens starta hojen själv.

Puss

EDIT: Med rätt uppbackning och inte minst rätt inställning så måste jag lägga till Lukas Ockelfelt som en mycket bra kanditat i framtiden!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Lukas Ockelfelt:yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul