Vilken MP3 med radio?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Är grymt lockad att köpa en Apple iPod Shuffle för att den är så grymt liten eller en iPod Nano för att den är så snygg och smidig. Men ingen av dem har radio vilket jag verkligen vill ha. Hur gör jag? Köper en Apple och ordnar ett "tillbehör" för radio (det finns väl?) eller köper en annan? Är mycket svag för Apples produkter och undrar därför vilken annan jag skulle kunna köpa för att bli nöjd och få radio på köpet.

Bifogat

• ipodshuffle01_20060912.jpg
    ipodshuffle01_20060912.jpg
    76.6 KB · Visningar: 59
  • featuredipodnano20060914.jpg
    featuredipodnano20060914.jpg
    13.9 KB · Visningar: 46
eeeh spelar dom verkligen mp3 :va har fått för mej att dom bara spelar nåt sunkformat från apple

Homo skrev:
2533641 eeeh spelar dom verkligen mp3 :va har fått för mej att dom bara spelar nåt sunkformat från apple
Ja, de spelar bara något udda format och är skitkrångliga att använda. Det är därför de är så populära.

:rolleyes:

Någon som har några tips?!

Homo skrev:
2533641 eeeh spelar dom verkligen mp3 :va har fått för mej att dom bara spelar nåt sunkformat från apple
jo för aac är ju HELT undelägset det ofantligt bra mp3, ljudkvaliten kan ju inte ens jämföras, att apple ens vågar utsätta sina köpares öron för detta skräp.

nä men ipods spelar mp3 och aac (och några andra), förövrigt så är aac väldigt bra :)

kanske nån spelare från iriver kan passa, dom brukar ha radio. har en iriver 799 själv men radiodelen är ganska kass, tror det är så på dom flesta mp3spelare, dom ska bara ha radio, men om det funkar bra är en annan femma. mitt tips är: köp en som du tycker har bra funktioner/ser bra ut, o skit i radion

Köp min iriver H10, radio och 5gb minne =)

820053212134413899188_L.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...