Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!! kan skriva engelska i främtiden...
Thomas
jag har precis skaffat mig en husa fs 650 -06 och jag har alldrig kört något brutalare i motardväg...
Låter kul!!!.. enda downside er väl, at man måsta byta olja och sånt så ofta... men men, får man vel ta med...
Hittat en KTM 660 på blocket, ägeren skriver at den har 60.1hk på bakhjulet, verkar våra lite myket, eller??.. http://www.blocket.se/vi/17024851.htm?ca=23_11_s
Låter kul!!!.. enda downside er väl, at man måsta byta olja och sånt så ofta... men men, får man vel ta med...
Hittat en KTM 660 på blocket, ägeren skriver at den har 60.1hk på bakhjulet, verkar våra lite myket, eller??.. http://www.blocket.se/vi/17024851.htm?ca=23_11_s
Jepp, på tok för mycket.
Om man skulle lista dom snabbaste motarder mellan 30-50K.. Ville det väl våra Husa 650, och sen????
Får jag fråga, är du dansk (eller annan utländsk bakgrund) eller sket du helt enkelt i skolan?![]()
Det är nog Husa du ska ha, om du även gillar att skruva![]()
Hehem jag e dansk.. tyvvär er mit svenske helt kass, går det bättre på engelska??... lättre for mig iallafall...
Låter jo helt fint med 500 mils serviceintervaller!!.. men men, dom har väl bara typ 32hk stardard, eller hur??Svenska funkar fint för mig, iaf![]()
Är ju långt ifrån en expert i ämnet men om det bara är landsväg du ska köra så är nog någon av ktm's lc4r ett bättre alternativ, 640/625/660. Personligen skulle jag sattsat på en 625a, 500 mils serviceintervaller, och elstart (årsm. from -05)
![]()
Låter jo helt fint med 500 mils serviceintervaller!!.. men men, dom har väl bara typ 32hk stardard, eller hur??
Hadde självklart tänkt at trimma den. Den måsta såklart kunne dra til!!
Låter jo helt fint med 500 mils serviceintervaller!!.. men men, dom har väl bara typ 32hk stardard, eller hur??
Hadde självklart tänkt at trimma den. Den måsta såklart kunne dra til!!
Med Akrapovicrör och bra bestyckning låter det väl normalt.Hittat en KTM 660 på blocket, ägeren skriver at den har 60.1hk på bakhjulet, verkar våra lite myket, eller??.. http://www.blocket.se/vi/17024851.htm?ca=23_11_s
Dem är reggade på 21 kw från fabriken om jag inte missminner mig![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|