Vilken Motard e att förredra ?

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Hej alla glada Tänkte be er om lite råd inför mitt motard köp till sommaren.Klart man e sugen på en KTM då dom verkar vara dom som det är mest drag i men dock e dom lite dyra för min plånbok.Frågan e väl vilket märke/modell som det är mest drag i till ett lite rimligare pris ?

Hej alla glada Tänkte be er om lite råd inför mitt motard köp till sommaren.Klart man e sugen på en KTM då dom verkar vara dom som det är mest drag i men dock e dom lite dyra för min plånbok.Frågan e väl vilket märke/modell som det är mest drag i till ett lite rimligare pris ?

Hur mycket pengar har du då? Finns ju billiga och dyra av nästan alla märken, frågan är hur mycket du kan slanta.

MM det namnet var inte lätt att hitta på tog väl minst 1,2sek att hitta på å då e inte jag snabb ;) Tillbaka till min nya huvudvärk då Ja e väl beredd att lägga upp till 40000:- Å det jag e mest orolig över e att köpa nån motard hoj å sen känna Fan va detta var slött å ångra köpet Har tyvärr hört att många råkat ut för det problemet.

husa 650 har jag hört ska va bra med effekt i. Sen har jag oxå hört att det blir mycket skruva oxå.
Tänk såhär; Högt effektuttag=mer skruva. Lägre effektuttag=mindre skruva.

MM det namnet var inte lätt att hitta på tog väl minst 1,2sek att hitta på å då e inte jag snabb ;) Tillbaka till min nya huvudvärk då Ja e väl beredd att lägga upp till 40000:- Å det jag e mest orolig över e att köpa nån motard hoj å sen känna Fan va detta var slött å ångra köpet Har tyvärr hört att många råkat ut för det problemet.

Kolla KTM 620/625 eller 640. Finns flera på blocket till schyssta priser. Vill du ha lite mera ös i maskineriet och är beredd att skruva en del så finns ju t.ex. http://www.blocket.se/vi/11743506.htm?ca=23_9_s eller http://www.blocket.se/vi/11819873.htm?ca=23_9_s att välja på.

ööh.. heltenkelt som vissa säger, vad är du villig att betala.
Husaberg är de med mest effekt och tävlingsstuk. Byta olja var 5e timme och sjustera ventiler var 10e
Ktm en blanding av de två. mindre effekt och mer landsväg cruising betonad.
men dock skön ändå.
Resterande hojar får du kol apå efter tycke och smak

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form