Vilken modells ska ja satsa på!?

ludwig-92

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
hej det är så att för en vecka sedan ungefär vart jag avprejad av vägen av en långtradare:mad: och nu så måste ja skaffa ny hoj och har kollat på två

och min fråga är då vilken är bäst aprilia rs 125 eller en cagiva mito 124:)
'
tack för svar:) :)

min rs har varit i princip problemfri, förrutom soppatorsk och slitdelar förstås.

alltid startat och fungerat, även om den stått inne ett tag.

med motor som nyligen är uppfräschan lär den hålla minst lika många mil till innan nästa service (egentligt kolvbytesintervall är ca 800-1000 mil).

http://www.blocket.se/vi/17501258.htm?ca=17_s

vi kan arbeta på priset, och affären är gjort med fördel för båda parter, och du får en mc med unik färgsättning (har inte sett en likadan hittils varken på blocket eller på vägarna) och mycket fina vägegenskaper.

MVH Victor

Jag hade tagit en rs, mycket snyggare och så är det väl lättare att få tag på delar(?)

Tja..har du inget emot att leveranstiden for reservdelar kan bli lang vantan, kop n´gon av de hojar du namnde. I OVRIGT..JAPANKST!

reservdelar är inga problem för aprilian, det finns många auktoriserade verkstäder som tar hem delar snabbt och enkelt.

En kompis vars mito skar i våras/början av sommaren väntar fortfarande på en kolv.

min rs har varit i princip problemfri, förrutom soppatorsk och slitdelar förstås.

alltid startat och fungerat, även om den stått inne ett tag.

med motor som nyligen är uppfräschan lär den hålla minst lika många mil till innan nästa service (egentligt kolvbytesintervall är ca 800-1000 mil).

http://www.blocket.se/vi/17501258.htm?ca=17_s

vi kan arbeta på priset, och affären är gjort med fördel för båda parter, och du får en mc med unik färgsättning (har inte sett en likadan hittils varken på blocket eller på vägarna) och mycket fina vägegenskaper.

MVH Victor

Väldigt fin hoj.

Angående delar, så har jag inte väntat mer än en vecka på de delar jag beställt.

Last edited:
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back