Vilken mobilapplikation skulle du vilja ha till din hoj?

Jag vill ha en "var är mina hojpolare nånstans"-funktion, för hur många gånger har man inte stått på torget och undrat var fan alla håller hus. Eller så kommer man för sent och undrar vart de tog vägen. Lite som Telias Friendfinder eller vad det hette.

.

Tror alla någorlunda nya Sony Ericsson med kamera har. Min gamla (>3 år sen) s700i hade, min nuvarande k850i har... gäller säkert flertalet andra märken också, lampan finns ju ändå där...

Jag har en K810i, men den går inte att sätta på lampan någon längre stund... eller har jag missat nått?

Strömförsörjning av hjälmenheterna via kroppsvärmen upptagen och konverterad i stället/hjälmen.
-Borde vara bra många btu som kan konverteras till Watt att hämta där.
Det skulle ju dessutom konna ha en kylande effekt att kroppsvärmen upptas som energi istället för att göra en varm och svettig.

Jag har en K810i, men den går inte att sätta på lampan någon längre stund... eller har jag missat nått?

Har inte pillat på just k810 (kollega har en så jag kan kolla upp på måndag), men på k850 är det Meny->Hjälpredor->Lampa (ganska långt ner, man får scrolla lite). Sen kan du välja mellan "På i 1 minut", "På", "Av" eller "SOS".

Har för mig att redan k750i/w800 hade den finessen, s700an fick man slå på kameran och där starta lampan, tror dock man fick lampan i menyn om man plockade ner uppdateringen på den.

Har tänkt på detta och kommit fram till samma sak, om jag kan påverka utvecklingen på mobiltelefoni så vill jag ha antingen ha en inbyggd ficklampa eller nånting som gör att man kan se vem som ringer eller om jag får spåna ut helt hysteriskt en kamera inbyggt i telefonen.:D

Lägger till ironi.

Last edited:
Har tänkt på detta och kommit fram till samma sak, om jag kan påverka utvecklingen på mobiltelefoni så vill jag ha antingen ha en inbyggd ficklampa eller nånting som gör att man kan se vem som ringer eller om jag får spåna ut helt hysteriskt en kamera inbyggt i telefonen.:D

Det gäller ju att ha rimliga krav också!

Själv skulle jag vilja ha en telefon som tål daglig användning utan att bli glapp, men det är en utopi, jag vet...

Det gäller ju att ha rimliga krav också!

Själv skulle jag vilja ha en telefon som tål daglig användning utan att bli glapp, men det är en utopi, jag vet...

Den har funnits:) Mobira cityman första mobilen som jag köpte som man nästan fick ner i jackfickan "om man hade stora fickor" men tålde allt nästan:D Kostade nästan 10.000 tusen då när den kom:) Men vilken mobil mot mobira talkman som vägde som ett bilbatteri som man släpat på innan:D Som kostade närmare 25.000. Fast dom gick inte sönder heller.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back