Vilken miniskylt

Jag hade inflyttad orginal skylt se bild.. polisen i Järpen , ja Järpen den lilla byn 2,4mil innan Åre haffade mig och gav mig 300Kr i böter plus att dom sa: vi vet ju vem du är så åk genast hem och bygg om det där.. Jag sa då: jag har ju precis köpt den och den såg ut så här då, jag trodde det var orginal,... polisen sa: du vet hur det ska se ut... här är inbetalningskortet... när ändå bilden är uppe vad tycks om mina ihåliga rörböjar som jag monterat blinkers i? egen idé som jag inte tidigare sett... vad jag skulle säga var ju att jag nu beställt en 16*12 skylt bara för att jag tror inte dom ser skillnad =)

jag har då gjort samma sak me min lätt mc.. snuten här i jönköping stoppade mig o började prata med mig o ja förklarade att jag precis byggt om blinkers o att ny skyllt e på väg o att skylten sitter som den sitter bara tillfälligt.. fick en varning och han sa att böter ligger på ---> 1500kr <---... 300 är verkligen snällt pris

jag har då gjort samma sak me min lätt mc.. snuten här i jönköping stoppade mig o började prata med mig o ja förklarade att jag precis byggt om blinkers o att ny skyllt e på väg o att skylten sitter som den sitter bara tillfälligt.. fick en varning och han sa att böter ligger på ---> 1500kr <---... 300 är verkligen snällt pris

Det va 300:- år 05 ....nu år08 är det 1500:-.....gammal tråd!:D

köpte min miniskylt hos Dekaltrim, fick den efter 3 dagar och har alternativ mellan dekal och hård skylt, lättare "montage" med dekal imo =)

http://www.dekaltrim.nu/

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back