Vilken minimoto är bäst?

Esaias

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 05
Tja! Jag funderar på att köpa en minimoto och kan i princip ingenting om dem :gnissla

De minimoto som jag väljer mellan är M1 (14E) (som finns på denna länken http://www.minimotocenter.se/index2.html)

Och m3 blata kopian. (Som också finns på ovanstående länk)
Har dock ingen aning om vilken som är bäst..:confused:
Båda 2 kanske är skit .. Men jag ska bara ha den och leka med så det spelar ingen större roll (Men jag uppskattar endå eran åsikt :) )

Så kan ni hjälpa mig att välja :crash :D???

14E Är bara skit ! Skaffa en Blata kopia, Själv kör jag visseligen en riktig Blata som kosta mig 24000 -05. Men grabben har en Kopia o den går minst lika bra, Inte ett skruvande på 2 år. Bara lite för att ställa in den efter han o efter banorna. Grabben drog ifrån alla nere i västerås på DM där nere, Han starta i sista led o vad först in i första böjen. Så jag är väldigt nöjd över vad den kan göra för dom dära pengarna. Rekomenderas starkt. PM om det är något mer du behöver veta om den.

Men den dära "M3" som du mena är en dålig kopia, Gå in på www.blocket.se o kolla runt lite där på minimoto, Annars har jag en blå en som rusar i motorn. han tar i tjuvluft någonstans. byt packningar 3 ggr utan resultat. Den fick sig en smäll efter sista vurpan. Annars är den "ready 2 race" .

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...