Vilken MC-tidning är bäst!?

-Andy-

Född i Skåne. Trivs kalas i Jönköping!
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Triumph Daytona 650
Jag läser MC-nytt eftersom jag fick en prenumeration på den...Men de är ju inte alls inriktade på sporthojar. Jag tycker Allt om MC är bättre...men sen har jag inte läst fler. Är jag helt ute å reser eller finns det bättre tidningar för den som gillar sporthojar å inte custom!? :confused: :)

-Andy- skrev:
Jag läser MC-nytt eftersom jag fick en prenumeration på den...Men de är ju inte alls inriktade på sporthojar. Jag tycker Allt om MC är bättre...men sen har jag inte läst fler. Är jag helt ute å reser eller finns det bättre tidningar för den som gillar sporthojar å inte custom!? :confused: :)

Jag tycker bike är väldigt bra, Mycke sporthojar i den!.. :tummenupp

Performance Bikes är super! Får Bike och övriga svenska tidningar att framstå som rena möget.

Rekommenderas!

/F

Antingen har mitt modelldrömmande försvunnit med åren och därmed intresset för att läsa hojtidningar.
Eller så är dom helt enkelt inte lika bra som för 10år sedan.
Bike gillade jag skarpt för 10år sedan, nu tycker jag det är sämre kvalite på den tidningen. I dags dato har jag faktiskt inte hittat ngn tidning som jag gillar i mc-genren. Men som sagt, det kan mkt möjligt vara min mc-törst som slocknat en del.
En annan vinkel på detta kan ju faktiskt ha med webben att göra med, man hittar det mesta man tycker är intressant på webben innan man läser det i tidningen och därmed är tidningen trist och full med old news.
Sporthoj.com rockar mer än vilken hojtidning som helst :banana
//Tobbe

MCM - Sveriges bästa hojtidning. :tummenupp

Iofs kanske den innehåller lite för få sporthojar för din smak... :gnissla

Bäst alla kategorier: Engelska Superbike!
Roliga vassa reportage. Mycket sarkasm reportrarna emellan, och så kallar man saker för vad det är. Är en hoj kass så heter det shaite!
Inte som i svenska tidningar: 3p efter på en 100p-skala...

Felix skrev:
Performance Bikes är super! Får Bike och övriga svenska tidningar att framstå som rena möget.

Rekommenderas!

/F

Fast kostar inte den tidningen ~80kr/st ?? :näsblod

Esquire skrev:
MCM - Sveriges bästa hojtidning. :tummenupp

Iofs kanske den innehåller lite för få sporthojar för din smak... :gnissla

Jag håller med fullständigt, Street & Strip har en del att ge, men handlar ju mest om bilar.

Bomber Magazine ser ju lovande ut, om jag bara hittar någonstans att köpa den.
(nej, jag hostar INTE upp för en prenumeration innan jag har läst minst en årgång som lösnummer, det är inte ens säkert att tidningen överlever ett helt år, det har hänt mig förr...)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg