Vilken möbel är du?

Penguin skrev:
Jag är TV-stället OBSERVATÖR.

"TV-stället kanske inte skulle erkänna det, men faktum är att de gillar skvaller. Talesättet lyder: "Ett TV-ställ vet att något har hänt innan det hänt." Vill du få veta det först, prata med ett TV-ställ OBSERVATÖR." :rolleyes:

"TV-ställ kan vara härliga och impulsiva, för att inte säga briljanta, i det sociala livet, men också misstänksamma och distansierade."

Alla ni som blivit matbordet NORDEN eller hallspegeln RISKA, passa er:

"På kärlekens område gör OBSERVATÖR bäst i att uppvakta matbordet NORDEN eller hallspegeln RISKA för att få en riktigt häftig upplevelse." :D

Samma här.

Du är fåtöljen BARKARBY!

BARKARBY tycker om livets goda. Hon/han är glad, världsvan, social, individualist och ofta morgontrött. De ses av många som samhällets vinnare och är njutare som inte skäms för att visa det. BARKARBY är ofta samlingspunkter på fester och tillställningar. ”Håll ihop med en BARKARBY och du får en glad kväll.” lyder ett bekant talesätt. Men det gäller att se upp, somliga uppfattar BARKARBY som självgod och skrytsam. Detta går inte alltid att slå undan som ren avundsjuka. BARKARBY måste anstränga sig för att vara lyhörd. En smula inkännande har aldrig skadat någon.

:skrämd

Burre skrev:
Du är matbordet NORDEN!

Matbordet NORDEN är en social, mysig, bullrig, matglad och underhållande person. Många personer lutar sig mot NORDEN, och matbordet växer av det. Därför upplevs ofta NORDEN som en klippa i umgängeskretsen. NORDEN tycker om fester och kalas. Matbordet är inte rädd för att ta plats, men det uppskattas inte alltid av alla. I små utrymmen kan det bli konkurrens om uppmärksamheten.
---------------

uj uj...det där stämde ju ganska bra

Jag e oxå matbordet Norden... :skrämd
Det stämmer ganska bra på mig :tummenupp

Åxå matbordet Norden här! :tummenupp
Stämmer väl sådär...förrutom att jag inte kommer att göra en grym karriär...jag skall ju bli läkare! :cool:

Vaddå, näe jag e väl ingen j-vla Barkaby-fåtölj??? :mad:
"Räkmackeglidande bananskalshalkande Alexander Lukastyper..." Näe, vet du vad!!

Lite stämde väl, men knappast allt! :D
Jag e nog en nertonad Barkaby i andra färger!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman