vilken lukta gott luktar godast?

Jag använder Mexx ( vet inte om dom har fleria iofs) och den brukar faktiskt damerna kommentera att den luktar gott :)

Använder också nån Kenzo, Leu par Kenzo, tror jag den heter. Den tycker jag luktar gott som faen..

Sen står det massa Boss elements aqua mfl mfl
Luktar okey men använder de sällan eftersom alla använder dessa å det e inte så kul att lukta som alla andra :3freak

:7peta :hihi då förstår jag varför de är damer i ålder 40+ som jagar dej :lol

Blackadder skrev:
va'ere för fel på nonames burkarna man hittar på stormarknaden för 19:90 :va

Parfym är extremt gay....

Vid festliga tillfällen kan man möjligtvis använda lite deo roll-on som man hittar i nåt skåp nånstans.

Höst/vinterlukt Armani nights (svart)
Vår/sommar/höstlukt: Chrome (azzaro?)
Sommarlukt: Tommy Coolspray

Ralph Lauren´s "Polo Blue"...luktar gudomligt på min sambo... :kär

OCH Estée Lauders "Pleasures"...den köpte jag till brorsan i födelsedagspresent..

En röst till på Jean-Paul Gaultier, "Le Male" heter den jag har och är väl den de flesta har. Flaskan ser ut som en människokropp.

Om du är rik, snygg och välutrustad så är val av jaktvatten inte något du behöver lägga ner mycket tanke på.

Jag har fått positiv respons på Castrol TTS :rolleyes:.
Annars verkar Clinique Happy (stavning?) gå hem. :tummenupp
Titta efter en väldigt orange flaska.

Min underbara pojkvän använder Marc O´Polos "Pure Morning"... :tummenupp

Lyckas du få tag på gamla Peak flaskan (den blåa) så har du allt som behövs. :tummenupp

Hehehe...lite smått fåfäng tråd, men jag hakar på :tungan

Föredrar Hei, kommer inte ihåg märket (men den kvinnliga doften heter Shei).

Kakan skrev:
:7peta :hihi då förstår jag varför de är damer i ålder 40+ som jagar dej :lol

:rodnar tror'u.
å ja som trodde de va för att jag va...snygg... :gnissla
Får väl omvärdera mina fantasier om att vara en åtråvärd läckerbit och inhandla massa lukta gott för att kompensera för det då :3freak

Faktiskt röstar jag för van gils, inget som osar runt en liksom utan är mer diskret. Man måste komma nära för att känna doften liksom ;)

Fast egentligen... Här har vi ett dilemma igen, liksom den dåliga musiken man böjer ner sig till för att brudarna gillar det...

Helvete, köp den parfymen ni sjävla tycker är god... Att välja vad brudarna tycker är återigen helt fel... Vaffan, snart så får dom väl välja vad man ska ha på sig, köra för bil å kanske rentav köra för hoj... Nej för fan skärpning nu...

:hej

har nu +15 lukta gott märken. :näsblod
Snart e det taxfree som gäller! tack för alla svar. men fortsätt gärna med flera tips!

:) nu vet ju inte jag hur du ser ut så det kan jag inte bedömma :tungan
Men ser du bra ut så spelar de nog inte nån störe roll vad du har på dej.

Mmmmmm jag röstar med dej på van gils det är en god doft på nära hål :rodnar
Annars är Jean-Paul Gaultier och gio´s två favisar hos mej......mmmm själv använder jag en som jag fått från en vän men tyvärr vet jag inte nå namn på den, och jag använder även Jean-Paul Gaultier dam dofter hihi herrdofterna får killarna köra med.....trevligare att sniffa dom på halsen än en parfymflaska eller sig själv. ;)

Blackadder skrev:
:rodnar tror'u.
å ja som trodde de va för att jag va...snygg... :gnissla
Får väl omvärdera mina fantasier om att vara en åtråvärd läckerbit och inhandla massa lukta gott för att kompensera för det då :3freak

Faktiskt röstar jag för van gils, inget som osar runt en liksom utan är mer diskret. Man måste komma nära för att känna doften liksom ;)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing