stoooffe
lem!deM
Specialutformat Teknikerprogram. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jo förvisso.#22 skrev:2530676Nu har du la lite fel ändå.
CAD ritar man först upp ritningen i. Sedan använder man en CNC-fräs.![]()

El med högskolebehörighet men ingen svenskaprulle skrev:2530717Förberedande syudier för leektronik ingenjör (el med högskole behörighet.)

Typ.. Det SJUKA är att jag är top 5 i klassen på svenskaLundgren skrev:2530729El med högskolebehörighet men ingen svenska![]()
![]()

Skojade bara. Du är mycket bättre än vad du var förrprulle skrev:2530744Typ.. Det SJUKA är att jag är top 5 i klassen på svenska
Nu e jag iof stresad så de blir inte bättre av de men ändå.
Nu är det sällan man ser stavfel från dig.Lundgren skrev:2530495Hur har ni råd med dedära maskinerna när ni fortfarande studerar. En sporthoj är något som jag aldrig kommer få råd med![]()
sen har jag bara trafikförsäkring på den 768kr/månVa fanPiEn skrev:2530938jag fick min i julklapp höhösen har jag bara trafikförsäkring på den 768kr/mån

snygga tjejer får vad dom villLundgren skrev:2530945Va fan![]()

Ja det verkar ju inte bättreLoy skrev:2530949snygga tjejer får vad dom vill![]()

PiEn skrev:2530938jag fick min i julklapp höhösen har jag bara trafikförsäkring på den 768kr/mån
Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direktlasse kongo skrev:2530967jävla coolt med en brud som går på gymnasiet och kör sporthoj![]()
själv går man bygg!! jobbar 3dagar i veckan så det ska nog fan bli till en fet hoj när man fyller 18... eller allt verkar gå till försäkring![]()
fan va många från teknik

Lundgren skrev:2530978Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direkt![]()

PiEn skrev:2530458joho!! jag går NS natur/samhäll sista året ffs!![]()
så ovan med tjejer på det här delen av forumet vet inte hur jag ska bete mig 

Lundgren skrev:2530978Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direkt![]()
Billig skit alltså |
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |